جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۸ق.ظ
::آخرین مطلب 46 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1
رییس اداره سوادآموزی آموزش‌وپرورش لارستان خبر داد

آموزش بیش از 1100 نفر در دوره‌های مختلف سوادآموزی لارستان

رییس اداره سوادآموزی آموزش‌وپرورش لارستان گفت: در سال تحصیلی ۹۶-۹بیش از ۱۱۰۰ نفر در دوره‌های مختلف سوادآموزی در سطح این شهرستان آموزش دیدند. عبدالمحمد پورداوود در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد…

رییس اداره سوادآموزی آموزش‌وپرورش لارستان گفت: در سال تحصیلی ۹۶-۹بیش از ۱۱۰۰ نفر در دوره‌های مختلف سوادآموزی در سطح این شهرستان آموزش دیدند.

عبدالمحمد پورداوود در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان بابیان اینکه در سال تحصیلی ۹۵-۹۶ فعالیت‌های وسیع و گسترده‌ای در تمامی مناطق زیرپوشش این شهرستان صورت گرفته است، اظهار داشت: افراد واجد شرایط در هر سه دوره سوادآموزی، تحکیم و انتقال از طریق آموزش‌دهنده‌ها که در مناطق مختلف لارستان مستقر بودند، شناسایی و اسامی آن‌ها در سامانه سواد ثبت شد.

وی بابیان اینکه آموزش‌های لازم از ابتدای مهرماه توسط آموزش‌دهنده‌ها صورت گرفته است، افزود: دوره سوادآموزی شامل ۲ عنوان کتب یک و ۲ است که معادل با پایه سوم ابتدایی محسوب می‌شود.

رییس اداره سوادآموزی آموزش‌وپرورش لارستان با اشاره به اینکه دوره تحکیم شامل ۱۱ عنوان حضوری و غیرحضوری است، تصریح کرد: فراگیران در این دوره که یک دوره غیررسمی است، با مطالب متنوع در زمینه‌های بهداشتی، عقیدتی، سیاسی، مذهبی، اجتماعی و غیره آشنا می‌شوند.

این مسؤول ادامه داد: دوره انتقال نیز شامل ۸ عنوان درسی است که برابر با پایه ششم ابتدایی محسوب می‌شود.

پورداوود بابیان اینکه درمجموع این سه دوره در سال تحصیلی ۹۵-۹۶، بیش از یک هزار و ۱۰۰ نفر زیرپوشش قرار گرفتند، یادآور شد: از این تعداد ۱۲۰ نفر در دوره انتقال، ۱۳۰ نفر در دوره تحکیم و ۸۶۰ نفر در دوره سوادآموزی بوده‌اند.

رییس اداره سوادآموزی آموزش‌وپرورش لارستان از آغاز فعالیت‌های سوادآموزی سال تحصیلی ۹۶-۹۷ خبر داد و از شهروندان خواست چنانچه در منزل، محله، آشنایان، اقوام و غیره فرد بی‌سوادی شناسایی کردند، جهت شرکت و نام‌نویسی در کلاس‌های سوادآموزی به اداره آموزش‌وپرورش لارستان معرفی کنند.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین