پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

آموزش 3800 نفر مددجوی لارستانی در قالب طرح فلاح

میلاد لارستان: قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) لارستان از آموزش بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ مددجوی این شهرستان در قالب ۱۲۰ مورد طرح آموزشی فلاح با اعتباری بالغ‌بر…

خبرگزاری فارس: آموزش بیش از 3800 نفر مددجوی لارستانی در قالب طرح فلاحمیلاد لارستان: قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) لارستان از آموزش بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ مددجوی این شهرستان در قالب ۱۲۰ مورد طرح آموزشی فلاح با اعتباری بالغ‌بر ۸۴ میلیون ریال در سال جاری خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، رضاعلی شرفا اظهار داشت: طرح فلاح ازجمله برنامه‌های منحصربه‌فرد حوزه فرهنگی امداد امام (ره) است که باهدف تعمیق باورهای دینی و در راستای ارتقا شان و منزلت اجتماعی خانواده‌های زیرپوشش اجرا می‌شود.

وی بابیان اینکه ۹ نفر از مبلغان مذهبی کار آموزش ۳ هزار و ۸۲۳ نفر از مددجویان حاضر در جلسات طرح فلاح را به عهده داشتند، افزود: در حالت کلی مخاطبان طرح فلاح خانواده‌های آسیب‌دیده، آسیب‌پذیر و در معرض آسیب هستند که ازاین‌رو اولویت اجرای طرح با خانواده‌های دارای عضو معتاد، سرپرست زندانی، خانواده‌های بدسرپرست و خانواده‌های طلاق و سایر خانواده‌های ازاین‌دست است.

قائم‌مقام کمیته امداد لارستان با اشاره به اینکه موضوع اصلی جلسه طرح فلاح متناسب با مقتضیات زمان، نیاز مخاطبان، مسائل بومی این شهرستان و سایر متغیرها می‌تواند متفاوت باشد تصریح کرد: پرداختن به مسئله تقوی، بصیرت و ولایت، تکالیف زن و شوهر نسبت به یکدیگر، حق والدین و فرزندان نسبت به یکدیگر، حق‌الناس، دروغ، مهدویت و انتظار و اصلاح الگوی مصرف ازجمله موضوعات مطرح‌شده در این جلسات است.

شرفا بیان داشت: اجرای این طرح در سطح این شهرستان و در بخش‌های بیرم، جویم، بنارویه، صحرای باغ و بخش مرکزی لارستان توسط مشاوران دینی و مذهبی طرف قرارداد کمیته امداد اجرا شده است.

وی اضافه کرد: همزمان با اجرای طرح توزیع بسته‌های تشویقی فرهنگی نظیر قرآن (۱۰۰ جلد)، رساله آیت‌الله مکارم شیرازی (۱۰۰ جلد)، کتب مذهبی (۵۰ جلد) و مجلات پیام زن (۵۰ جلد) بین حاضران در جلسات توزیع شده است.

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین