یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 7

معرفی نمایش های برتر جشنواره منطقه ای “لاد” لارستان

پانزدهمین جشنواره منطقه ای تئاتر لارستان “لاد” با معرفی نمایش های برتر به کار خود پایان داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد…

پانزدهمین جشنواره منطقه ای تئاتر لارستان “لاد” با معرفی نمایش های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان؛ پانزدهمین جشنواره منطقه ای تئاتر لارستان “لاد” شامگاه شنبه ۱۸ شهریور ، مقارن با عید سعید غدیر خم با معرفی گروه های برتر به کار خود پایان داد. این آیین با حضور تنی چند از مسئولان ، روسای دانشگاه آزاد اسلامی و مدیریت مخابرات لارستان ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین پیشکسوتان ، هنرمندان و علاقه مندان در تماشاخانه استاد جمالی خانه فرهنگ لار برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سید علی اصغر رفعت حقیقی طی سخنانی ضمن قدردانی از گروه های شرکت کننده و برگزار کنندگان این جشنواره ، بیان داشت : نخستین تجربه در برگزاری چنین مراسماتی توسط نهاد های خصوصی بسیار مطلوب و قابل قبول بوده است .

وی بار دیگر با تاکید بر نقش نظارتی دولت ، حمایت همه جانبه مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان از موسسات فرهنگی و هنری در برپایی فستیوال ها ، کارگاه ها و دوره آموزشی را عنوان نمود.

پس از آن جمشید طاهریان ، دبیر جشنواره منطقه ای تئاتر لاد پس از تشریح روند برگزاری جشنواره ایراد داشت : بی گمان جشنواره منطقه ای تئاتر لاد با برگزاری ۳۰ نمایش در مدت ۱۰ شب ، بی نظیر ترین فستیوال تئاتر به حسب تعدد اجرا بوده است.

وی خواستار برگزاری دوره های بعد در مقیاس منطقه ای با برند لاد شد و ضمن انتقاد از وضعیت نامطلوب فرهنگی شهرستان و استان ، از مسئولان و یاری دهندگان بابت همراهی در برپایی این برنامه تقدیر کرد.  

سپس نمایش های برتر به شرح زیر معرفی شدند:

اجراهای شایسته تقدیر :

۱ – نمایش “تابلوی آخر” به کارگردانی طیبه اشکنانی از دانشگاه آزاد اسلامی لامرد. ۲ – نمایش “مجلس نرگس” به کارگردانی مرجان افروز از گروه هنری سکوت لار.

  اجراهای برتر:

“هزار شلاق ” به کارگردانی محمد جواد عاجلی از استهبان .

“بر پهنه دریا” به کارگردانی بهروز دشتی از بندرعباس .

“بچه های تابستان” به کارگردانی علی اکبر طاهریان از لارستان

.  

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین