پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۲ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

برگزاری دوره آموزشی”خط امام” در دانشگاه‌ دولتی لارستان

مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی فارس از برگزاری دوره خط امام دانشگاهی در استان خبر داده و اظهار داشت: این دوره  در دانشگاه‌های دولتی شیراز، فرهنگیان، پیام نور شیراز،…

مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی فارس از برگزاری دوره خط امام دانشگاهی در استان خبر داده و اظهار داشت: این دوره  در دانشگاه‌های دولتی شیراز، فرهنگیان، پیام نور شیراز، دولتی لارستان و علوم پزشکی شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین ایوب‌زاده ارتقای تشکیلات بسیج دانشجویی و توانمندسازی در مباحث تربیتی را از اهداف برگزاری این دوره دانست و تصریح کرد: در دوره‌های خط امام دانشگاهی مباحث معرفتی، بصیرتی، تربیتی و تشکیلاتی و مهارتی به دانشجویان شرکت‌کننده ارائه می‌شود.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی فارس با تاکید بر این اینکه خط امام دانشگاهی زمینه حضور در دوره خط امام استانی است، خاطرنشان کرد: نحوه گزینش و انتخاب دانشجویان، برنامه‌ریزی و اجرای این دوره به عهده خود دانشگاه‌ها بوده و معاونت تعلیم و تربیت نقش پشتیبانی و هماهنگی، محتوایی و تامین دوره را بر عهده دارد.

ایوب‌زاده با بیان اینکه ۲۳۰ نفر از دانشجویان در این دوره‌ها شرکت کرده‌اند افزود: دوره خط امام دانشگاهی در سطح بالایی اجرا شد که سخنرانان این دوره‌ها از اساتید مطرح کشوری انتخاب شدند.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی استان فارس عنوان کرد: هرچه به سمت کف دانشگاه برویم و برنامه‌ریزی را به عهده خود دانشجو بگذاریم و از دوره‌های متمرکز کاسته شود، برنامه موفق‌تر است.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۷:۳۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین