شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۲ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

خطاب حسنی به رئیس پارک علم و فناوری فارس:تجهیزات و نیروی بیشتری به مرکز رشد لارستان بدهید

فرماندار ویژه لارستان در دیدار  رئیس پارک علم و فناوری فارس  خواستارتامین نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات بیشتر اداری برای مرکز رشد واحدهای فناور لارستان و دانشگاه دولتی شهرستان شد. رئیس…

فرماندار ویژه لارستان در دیدار  رئیس پارک علم و فناوری فارس  خواستارتامین نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات بیشتر اداری برای مرکز رشد واحدهای فناور لارستان و دانشگاه دولتی شهرستان شد.

رئیس پارک علم و فناوری استان فارس و معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شیراز با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار کردند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی  فرمانداری ویژه لارستان،  ذوالقدر رئیس پارک علم و فناوری فارس به اتفاق زبرجد معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شیراز با جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در محل فرمانداری دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار که احسان طاهری معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان، رعنایی معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری استان فارس، طاهری رئیس مجتمع آموزشی عالی لارستان و فرزاد قناعت پور رئیس مرکز رشد واحدهای فناور لارستان نیز حضور داشتند؛ فرماندار ویژه لارستان در سخنانی خواستارتامین نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات بیشتر اداری برای مرکز رشد واحدهای فناور لارستان و دانشگاه دولتی شهرستان شد. حسنی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود خواستار اختصاص بخشی از اعتبارات دولتی جهت پروژه ساختمان در حال ساخت مرکز رشد واحدهای فناور لارستان که به همت خیرین بنیاد نیک اندیشان هاشمی لارستان در حال احداث می باشد؛ شد.

عقد تفاهم نامه همکاری مشترک بین مجتمع آموزش عالی لارستان و دانشگاه شیراز و رفع موانع موجود در مرکز رشد واحدهای فن آور لارستان نیز از دیگر اهداف سفر رئیس پارک علم و فناوری استان فارس و معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شیراز به لارستان بود. رئیس پارک علم و فناوری استان فارس و معاون دانشگاه شیراز همچنین از ساختمان در حال ساخت مرکز رشد واحدهای فناور لارستان، چندین شرکت فن آور و دانش بنیان و مجتمع آموزش عالی شهرستان بازدید کردند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۶:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین