چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۴ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
رییس اداره پست لارستان خبر داد

ثبت 80 نوع کالا از لارستان در سامانه فروشگاه اینترنتی پست استان فارس

میلاد لارستان: رییس اداره پست لارستان از ثبت ۸۰ نوع کالای این شهرستان در سامانه فروشگاه اینترنتی پست استان فارس خبر داد.

رییس اداره پست لارستان از ثبت ۸۰ نوع کالای این شهرستان در سامانه فروشگاه اینترنتی پست استان فارس خبر داد.

اسدالله رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان با اشاره به اهمیت روزافزون بهره‌گیری از قابلیت‌های اقتصادی فضای مجازی و الکترونیکی، اظهار داشت: امروزه استفاده از قابلیت‌های فروشگاه‌های اینترنتی رواج گسترده در سطح دنیا یافته است.

وی با برشمردن مزایای فروشگاه‌های اینترنتی، افزود: دسترسی آسان در هر زمان و مکان، کاهش چشمگیر هزینه‌ها، عدم نیاز به فضای زیاد، گستردگی بازار بدون محدودیت جغرافیایی و غیره ازجمله مزایای فروشگاه‌های اینترنتی است.

رییس اداره پست لارستان با ابراز خرسندی از راه‌اندازی سامانه اینترنتی فروشگاه پست استان فارس، تصریح کرد: در این سامانه، شهرهای مختلف می‌توانند محصولات تولیدی، سوغاتی‌ها، صنایع‌دستی، داروهای گیاهی، لوازم منزل، شیرینی‌های سنتی و غیره خود را به نمایش بگذارند و از این طریق بفروشند.

این مسؤول بابیان اینکه تاکنون بیش از ۸۰ نوع کالا از لارستان برای عرضه و فروش در سامانه فروشگاه اینترنتی پست فارس ثبت‌شده است، ادامه داد: ازجمله کالاهای ثبت‌شده در این سامانه، انواع حلوا مسقطی لاری، تفتان، بتنور، شیرینی محلی چوولو، حنا لاری، نعناع خشک، قاب‌های نقاشی، سفال، میناکاری، زیورآلات و غیره است.

وی با اشاره به اینکه در این سامانه بیشترین کالاهای ثبت‌شده در بین استان‌های فارس متعلق به لارستان است، یادآور شد: افرادی که از این فروشگاه اینترنتی خرید کنند، شامل هزینه پستی نمی‌شوند.

رستمی با دعوت صاحبان صنایع تولیدی، فروشگاه‌های بزرگ فعال و تولیدکنندگان صنایع‌دستی در لارستان برای ثبت محصولات خود در سامانه فروشگاه اینترنتی پست استان فارس، اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به اداره پست لارستان نسبت به ثبت رایگان درخواست خود در این سامانه اقدام کنند.

به گزارش میلاد لارستان، آدرس فروشگاه اینترنتی پست استان فارس frooshgahpost.ir است.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۶:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “ثبت 80 نوع کالا از لارستان در سامانه فروشگاه اینترنتی پست استان فارس”

  1. محمد گفت:

    سلام
    ((((کباب کنجه لاری))))
    آب گوشت ماستی
    آش و ماست لاری
    مهویه
    این چند غذای معروف لاری پس چرا ثبت نشده؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین