یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

انتخاب چاپخانه«کوثر»لارستان بعنوان صادرکننده محصول چاپی

میلاد لارستان: چاپخانه «کوثر» لارستان به عنوان صادرکننده محصول چاپی انتخاب شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری شبستان، دکتر بهزاد مریدی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی…

نتیجه تصویری برای چاپخانه کوثر لارستانمیلاد لارستان: چاپخانه «کوثر» لارستان به عنوان صادرکننده محصول چاپی انتخاب شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری شبستان، دکتر بهزاد مریدی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس امشب (۲۷شهریور) در دومین جشنواره خانواده صنعت چاپ با طرح این سئوال که اگر بنا باشد دنیای دیجیتال در جامعه باشد، جای دستگاه های چاپ کجا می روند، گفت: دنیای دیجیتال هیچگاه جای کاغذ، قلم و مرکب را نمی گیرند.

 دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس با یادآوری این مطلب که نگارش از پنج هزار سال قبل بوجود آمد، افزود: شاید یک دهه قبل با نرم افزار رایانه ای کار را انجام دادیم فکر می شد عمر خوشنویسی به سر آمده است.

 وی با اشاره به اینکه تفاوت است بین نگارش مخلوقی بی جان با آنچه که خوشنویس می نویسد و روح در آن مستتر است، اضافه کرد: ابررایانه و آموزش های مجازی با این حالی که آسان هستند نمیتوانند روحی که در کتاب مستتر است را به ما بدهد و اگر فضای سایبری تمام جامعه را بگیرد این جامعه روح نخواهد داشت و کتاب و قلم روح آنست.

 خاطر نشان می شود، در پایان این مراسم از برگزیدگان صنعت چاپ تجلیل شد، محمدابراهیم صبوری برای یک عمر فعالیت در عرصه صنعت چاپ استان، نادعلی علی نژاد به عنوان چاپچی نمونه، چاپخانه «کوثر» لارستان به مدیریت عبدالوهاب بابایی به عنوان صادرکننده محصول چاپی، عبدالعلی وزیری به عنوان تکنسین دستگاه های چاپ دیجیتال، فرهاد و فرزاد فاضلی به عنوان فعالان صنعت چاپ استان، چاپخانه «اشرافی» به مدیریت جواد اشرافی به عنوان تولیدکننده بهترین نمونه کار چاپی، هومان پرهمت به عنوان پژوهشگر صنعت چاپ، محمدرضا ایرجی به عنوان چاپچی جوان، علیرضا شیشه بر به عنوان تکنسین جوان چاپ افست، امیرعلی مصطفوی، مدیر جوان چاپخانه تقدیر شدند.

 همچنین سید احمد علوی، آرین رزمجویی، صابر سهرابی و سیمین حسینی نیا از کارشناسان چاپ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و محسن کامرانی، گرافیست طراح پوستر و کارت دعوت جشنواره مورد تقدیر شد.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۶:۴۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین