پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 27
امام جمعه لارستان

مسوولان موجب دلسردی خیرین نشوند

امام جمعه لارستان با اشاره به مشکلات اخیر ایجاد شده برای پروژه خیرساز فرهنگی ورزشی منیری شهر لار، گفت: این پروژه کاری عام المنفعه است که سود آن به همه…

امام جمعه لارستان با اشاره به مشکلات اخیر ایجاد شده برای پروژه خیرساز فرهنگی ورزشی منیری شهر لار، گفت: این پروژه کاری عام المنفعه است که سود آن به همه مردم می رسد و بخشی از مشکلات فرهنگی و تفریحی شهر را مرتفع خواهد کرد و از مسئولین توقع می رود که نگذارند کار به اینجاها کشیده شود و خیرین دلسرد شوند.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام مختار موسوی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر لار با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در خصوص وظیفه مردم و مسئولان در مقابل عهدشکنی های آمریکا، اظهار داشت: مسئولان باید به رژیم آمریکا اثبات کنند که به مردم خود متکی هستند و مردم نیز باید اثبات نمایند که ملت ایران به برکت اسلام زیر بار زور نمی روند و مقابل قدرت ها کرنش نمی کنند.

وی افزود: آحاد مردم و مسئولان بدانند که مشکلات تنها به دست خود مردم و با اتکاء به ظرفیت های داخلی و نه به دست بیگانگان رفع خواهد شد و این موضوع باید آنقدر در جامعه  تکرار شود تا به صورت یک گفتمان رایج در بیاید.

امام جمعه لارستان با برشمردن بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با رییس جمهور ترکیه، تصریح کرد: اگر در مقابل مشکلات جهان اسلام ایران و ترکیه به توافق دست پیدا کنند نفع آن به هر سه کشور ایران و ترکیه و سوریه و همچنین به جهان اسلام خواهد رسید.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: رهبر معظم انقلاب مسئله کردستان عراق را تهدیدی برای آینده منطقه برشمردند و به رییس جمهور ترکیه گفتند که با توجه موضع گیری های دو کشور، باید اقدامات لازم را انجام داد زیرا آمریکا مایل است که در مقابل ایران و ترکیه یک عامل ایستگاهی در اختیار داشته باشد و نمی توان به مواضع کشور آمریکا  اعتماد کرد.

وی با بازخوانی این بخش از بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد یک اسرائیل جدید در منطقه است، گفت: لازمه مقابله با این طرح بیداری و هوشیاری جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام موسوی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، افزود: بنا به گزارش فرمانده نیروی انتظامی لارستان، سطح امنیت در این شهرستان مناسب است و امید می رود با تلاش بیشتر شاهد ارتقا این آن باشیم و رضایتمندی مردم نیز افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه طی روزهای اخیر سایت ضد انقلاب “آمدنیوز” اقدام به ترور شخصیتی برخی از نیروهای انقلابی و خدوم نظام اسلامی  کشورمان همانند زمان انقلاب که این کار توسط منافقین صورت می گرفت، کرده است، تصریح کرد: به طور قطع هوشیاری و بصیرت مردم این اقدام ضد انقلاب را نیز ناکام خواهد گذاشت.

وی بیان کرد: این سایت توسط انگلیس و متحدان آنها حمایت می شود که این اتفاق نیز مانند حمایت هایی است که در گذشته از منافقین صورت می گرفت.

امام جمعه لارستان با اشاره به مشکلات اخیر ایجاد شده برای پروژه خیرساز فرهنگی ورزشی منیری شهر لار، ادامه داد: این پروژه کاری عام المنفعه است که سود آن به همه مردم می رسد و بخشی از مشکلات فرهنگی و تفریحی شهر را مرتفع خواهد کرد و از مسئولین توقع می رود که نگذارند کار به اینجاها کشیده شود و خیرین دلسرد شوند و همچنین از عوامل اجرایی  پروژه منیری نیز انتظار می رود در چارچوب قوانین که در چارچوب مساعدت خواهد بود عمل نمایند.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۴:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین