شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 30 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 12

خروج آمریکا از برجام،به منزله مرگ برجام است/دانشجویان آسیبها و نواقص لارستان را بررسی کنند

امام جمعه لارستان گفت: دانشجویان دانشگاه های لارستان باید به این سمت هدایت شوند آسیبها و نقص های منطقه را بررسی کنند. به گزارش  میلاد لارستان به نقل از روابط…

امام جمعه لارستان گفت: دانشجویان دانشگاه های لارستان باید به این سمت هدایت شوند آسیبها و نقص های منطقه را بررسی کنند.

به گزارش  میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه لارستان،حجت الاسلام و المسلمین موسوی خرم در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار به یکی از دیدار های رهبر معظم انقلاب در رابطه با پیشرفت علمی و این که آنچه کشور  را قدرتمند میکند علم اقتدار است اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از عناصر پیشرفت کشور پیشرفت علمی است آن چیزی که امروز دشمنان ما را عصبانی کرده این است که می‌بیند یک ملت در سایه تحریم امروزه موشک با برد چندکیلومتر ماهواره و تکنولوژی هسته‌ای به دست آورده است‌.

امام جمعه لارستان خطاب به دانشگاه های لارستان بیان داشت: به جای افزایش عدد مقالات ارتباط مقالات با مسائل کشور مورد توجه قرار گیرد و دانشجویان دانشگاه های لار باید به این سمت هدایت شوند آسیبها و نقص های منطقه را بررسی کنند.

وی با بیان اینکه باید نیازهای کشور برای نخبگان تبیین شود و مقالات بر اساس این نیازها تهیه شود و ارتباط بین صنعت و دانشگاه تحقق یابد، افزود: صنعت کشور دچار آفت مونتاژکاری شده و باید در یک مقطع زمانی مثلاً ۱۰ ساله این مسئله تبدیل نگاه از مونتاژ کاری به نوآوری در صنعت به وجود آید و این موضوع باید در کشور حاکم شود.

امام جمعه لارستان با اشاره به اینکه بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب وابستگی سیاسی توسری خوری می‌آورد، تصریح کرد: دشمن ما از اقتدار ملت از حرکت ملت و از همین انگیزه که برای پیشرفت علمی پیشرفت کشور وجود دارد به شدت عصبانی و نگران است.

موسوی با بیان اینکه باید این چهل سال اخیر را جلو خود بگذارید و ببینیم که دشمنان از هیچ خباثتی نگذشتند  این ملت باید دوست را از دشمن بشناسند، تاکید کرد: دشمن اصلی ایران رژیم آمریکاست و مردم آمریکا مطرح نیستند و همه ما باید بدانیم که این پیشرفت های نظامی و موشکی ایران در دوران تحریم اتفاق افتاده است آن زمان که ما در تحریم بودیم آن هم در تحریم کامل و این است که دشمن را متعجب و ناراحت میکند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه دشمن ایران دچار عقب ماندگی ذهنی است، گفت: آنان می‌خواهند ایران جوان مومن انقلابی پیشرفته را به عقب برگردانند و باید بدانند که این کار امکان پذیر نیست.

امام جمعه لارستان با تاکید بر اینکه همگان باید بدانند نظام آمریکا و رژیم آمریکا یک شر و شیطان بزرگ است و ریشه تمام ناامنی در جهان آمریکاست و یک شبکه خطرناک خبیثی در دنیا به‌نام صهیونیسم بین‌الملل وجود دارد که آمریکا کارگزار آنهاست و دشمن ملت های مستقل است.

امام جمعه لارستان گفت: راه نجات جامعه اسلامی توجه به نخبگان و جوانان و اگر هر جامعه‌ای به جوانان و نخبگان خود توجه کند و زمینه ورود آنها را به موضوعات مختلف فراهم کند آن جامعه در مقابل مستکبران پیروز خواهد بود.

حجت الاسلام موسوی خرم شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام را تسلیت عرض کرد و بیان داشت: یکی از نیازهای جامعه امروز ایران تبیین شرایط دوران حاکمیت امام حسن مجتبی علیه السلام است که موجب افزایش بصیرت در جامعه می شود و جوانان با شرایط زمانی و  وجود معارضین همچون معاویه و خیانت اصحاب حضرت، تصمیمات سخت امام در راستای حفظ اسلام را بیاموزند.

وی با اشاره به روز ۷ آبان بیان داشتند که چند سالی است ‌که تلاش بر این است که ۷ آبان را روز کوروش نامگذاری کنند و جوانان باید توجه داشته باشند که ۷ آبان روز بزرگداشت تولد شاه منحوس و تاجگذاری نیز هست.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: ظاهر قضیه این است که عده‌ای به دنبال زنده کردن نام اشخاص موثر در تمدن ایران هستند اما آنهایی که اهل بصیرت هستند این ظاهر را کنار زدند و باطن قضیه را می بینند و ما باید همیشه به عمق پی ببریم باطن قضیه این است که مستکبرین عالم از تفکر اسلام ناب محمدی که توسط ائمه معصومین ارائه شده است و ضربه خورده و حالا به دنبال بدل سازی در کنار این تفکر هستند.

وی همچنین ۷ آبان سالروز شهادت عمار یاسر را تسلیت گفتند عمار یاسر نماد بصیرت و ملاک حقانیت بود او با بصیرت خودش نقشه‌های دشمنان علی علیه السلام را نقش بر آب کرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی خرم۸ آبان روز بسیج دانش آموزی و همچنین روز شهادت محمد حسین فهمیده را به همه دانش آموزان تبریک گفتند و ایشان را الگوی مناسبی برای جوانان دانست.

وی با بیان اینکه  اخیرا مسئولان آمریکایی مسائلی را در رابطه با برجام مطرح کرده‌اند و مسئولان اروپایی نیز این مواضع را بینابین بیان داشتند و موضع قاطعی را از خود نشان نداده اند، گفت: آمریکا ادعا دارد که برجام را به آتش می زنند و باید مذاکره جدیدی صورت گیرد این درحالی است اروپایی ها از جمله فرانسه و رئیس جمهورشان ادعا دارند که با ترامپ تماس گرفتند و قول داده‌اند که برجام را حفظ کنند و باید بر سر مسائل مورد دغدغه آمریکا با ایران مذاکره کنند و اگر نپذیرفت تحریم کنند .

امام جمعه لارستان با اشاره به اینکه هر اقدام آمریکا که حاکی از خروج برجام باشد به منزله مرگ برجام است و برجام قابل مذاکره نیست، تصریح کرد: توقع از اروپا این است که قاطعانه نه تنها از برجام بلکه از حیثیت خویش دفاع کنند و آنها نیز بدانند هدف از مذاکرات برجام برداشته شدن تحریم ها بود و اگر قرار باشد آن تحریم‌ها تحت عنوان دیگر برگردد برای ملت ایران قابل پذیرش نخواهد بود.

حجت الاسلام موسوی در پایان اضافه کرد: آمریکا و اروپا بدانند که مذاکرات برجام مذاکرات۵+۱ بود نه مذاکره  ۴+۱ و بنابراین خروج هر یک از مذاکره‌کنندگان به معنای از بین رفتن برجام خواهد بود .

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۴:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین