جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۰ب.ظ
::آخرین مطلب 9 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

آغاز ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی جوانان در روستای “بریز” لارستان

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی جوانان در روستای بریز از بخش مرکزی لارستان آغاز شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی جوانان در روستای بریز از بخش مرکزی لارستان آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در مراسمی  با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، معاونین، رؤسای ادارات ورزش و جوانان، منابع طبیعی، برق، آبفا روستایی، بنیاد مسکن، دهیار، اعضا شورا، معتمدین، خیرین و قشرهای مختلف مردم، کلنگ مجتمع فرهنگی ورزشی جوانان در روستای بریز لارستان به زمین زده شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در آیین آغاز ساخت این مجتمع فرهنگی ورزشی، ضمن تقدیر و تشکر از خیر این پروژه گفت: قطعاً احداث چنین طرح هایی تأثیر بسیار زیادی در وضعیت اجتماعی، رفاهی، فرهنگی و ورزشی مردم این روستا بخصوص جوانان و نوجوانان دارد.

حسنی افزود: کسانی که در راه خدا انفاق می کنند  و با خداوند سبحان معامله می نمایند، بطور قطع پروردگار متعال هم در آخرت اجر عظیمی نصیب آنها خواهد کرد.

وی از بخشدار مرکزی لارستان و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خواست که کمک کنند تا این مجتمع هر چه سریعتر به بهره برداری برسد و نهایت سعی و تلاش خود را بنمایند که وقفه ای در کار احداث این طرح نیفتد.

گفتنی است این مجتمع قرار است در زمینی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع در فاز اول با زیر بنای ۹۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال توسط  خیر بریزی آقای حاج عبدالحسین طاهری احداث شود.

زمین این مجتمع نیز، اهدایی خیر آقای حاج محسن طاهری و نادر طاهری، ورثه حسینعلی طاهری و ورثه حاج نصرالله طاهری هستند.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین