شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۷ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

دیدار مدیرکل کتابخوانی وزارت فرهنگ با فرماندار لارستان

مدیر کل دفتر مطالعات فرهنگی و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان  دیدار کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی…

مدیر کل دفتر مطالعات فرهنگی و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان  دیدار کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، علی اصغر سید آبادی مدیر کل دفتر مطالعات فرهنگی و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار و گفتگو نمود.

در این نشست که مسعود راسخی معاون سیاسی فرمانداری ویژه لارستان  نیز حضور داشت؛  فرماندار ویژه لارستان در سخنانی با بیان اینکه لارستان وسیع‌ترین شهرستان استان فارس است که دارای ۶ بخش و ۸ شهر می باشد، مردم لارستان  را مردمی مومن و با فرهنگ غنی و دارای بینش والا دانست  و از مدیر کل مطالعات فرهنگی و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست که به درخواستها و مشکلات  مطرح شده در حوزه فرهنگی و همچنین پایتخت کتاب در شهر اوز توجه ویژه نماید.

حسنی با بیان اینکه فعالیت های مشارکتی مردم اوز ناشی از دانایی آنهاست؛ تصریح کرد: بخش اوز علاوه بر برخورداری از کتابخانه‌های متعدد، از کتابداران علاقه‌مند و فعالی بهره‌مند است که برنامه‌های متعدد آنان در شهرستان و استان شناخته‌شده و مطرح است.

وی ادامه داد: حضور خیّرین فرهنگی و فرهنگ‌دوست اوزی که در زمینۀ همکاری با کتابخانه‌ها و ترویج کتاب‌خوانی، از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، عضویت جمع زیادی از گروه‌های مختلف مردم  شهر اوز در این کتابخانه‌ها و مشارکت در برنامه‌های این مراکز از دیگر نقاط قوتی است که در عرصۀ کتاب و ترویج کتاب‌خوانی تأثیر به‌سزایی دارند.

فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز هم دراین مورد گفت: سفر مدیر کل دفتر مطالعات  فرهنگی و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای انتخاب  شهر اوز به عنوان اولین شهر خلاق کشور در زمینه کتابخوانی و نامزدی اوز برای پایتخت کتاب در سال ۹۶، بوده است.

گفتنی است در این دیدار همچنین، ابراهیم احمدی سردبیر نشریه پیام اوز و سایت اوز امروز، عسکری از شورای شهر و مهندس خادم پور شهردار سابق اوز نیز حضور داشتند.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۳:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین