جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

بررسی مشکلات حوزه عمرانی شهرها و روستاهای لارستان با حضور معاون استاندار فارس

مسائل و مشکلات شهرها و روستاهای  منطقه لارستان مورد بررسی قرار گرفت. با حضور معاون عمرانی استانداری فارس، فرماندار ویژه لارستان، شهرداران و شوراهای اسلامی، مسائل و مشکلات  منطقه لارستان…

مسائل و مشکلات شهرها و روستاهای  منطقه لارستان مورد بررسی قرار گرفت.

با حضور معاون عمرانی استانداری فارس، فرماندار ویژه لارستان، شهرداران و شوراهای اسلامی، مسائل و مشکلات  منطقه لارستان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزار میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، در نشستی با حضور مهندس عنایت الله رحیمی معاون عمرانی استانداری فارس، جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان، مهندس محمود میرزایی مدیر حمل و نقل و دبیر شورای ترافیک استان فارس، مهندس باقری فرد مدیر کل راه و شهرسازی لارستان، آرش اسدپور کارشناس معین عمرانی شهرستان،  علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان، شهرداران  و شوراهای اسلامی، مسائل و مشکلات منطقه  لارستان بزرگ در محل فرمانداری  مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست حسنی فرماندار ویژه لارستان در سخنانی با بیان اینکه لارستان وسیع‌ترین شهرستان استان فارس است که دارای ۶ بخش و ۸ شهر می باشد و با توجه به گستردگی شهرستان، از معاون عمرانی استانداری فارس خواست که به این منطقه توجه ویژه داشته باشند.

در ادامه شهرداران و شوراهای اسلامی شهرها و بخش های لارستان نیز مسائل و مشکلات شهرها و روستاها را در حوزه عمرانی مطرح کردند و خواستار رفع این مشکلات شدند.

ارتقاء جاده های روستایی، اتمام باند دوم لارستا ن-جهرم، لارستان-بندرعباس ،  راه اصلی لارستان- بستک  و لارستان –لامرد، گازرسانی به بخش ها و روستاهای تابعه ، عدم آنتن دهی تلفن همراه در بعضی از مناطق ، هدایت آبهای سطحی  ناشی از سیل در شهرها و تامین اعتبار برای شهرداریها و دهیاریها از اهم موارد مطرح شده در این نشست بود.

مهندس رحیمی معاون عمرانی استانداری فارس نیز قول مساعد داد تا تمامی موارد، مشکلات و درخواست های مطرح شده توسط فرماندار، شهرداران و شوراهای اسلامی را پیگیری نماید.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۴:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین