چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

فعالیت نمایشگاه صنایع دستی لارستان تا 15 مهر

میلاد لارستان: معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار لار گفت: نمایشگاه صنایع دستی ”نقش دست» که از ۵ مهرماه در هنرسرای شهروند افتتاح شده تا ۱۵ مهرماه آماده بازدید علاقه‌مندان است….

صنایع دستی و فرشمیلاد لارستان: معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار لار گفت: نمایشگاه صنایع دستی ”نقش دست» که از ۵ مهرماه در هنرسرای شهروند افتتاح شده تا ۱۵ مهرماه آماده بازدید علاقه‌مندان است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار محسن زارع اظهار داشت: نمایشگاه صنایع دستی با عنوان “نقش دست” از پنجم مهرماه در هنرسرای شهروند واقع در بوستان ندای بهار شهر لار کار خود را آغاز کرده و تا ۱۵ مهرماه از ساعت ۱۷ تا۲۱ پذیرای بازدید عموم علاقمندان است.

وی با بیان اینکه این سومین نمایشگاهی است که در یک ماه گذشته در هنرسرای شهروند لار راه‌اندازی شده است، گفت: مکان قرارگیری هنرسرا در یکی از مکان های پرتردد شهر و همچنین طراحی مناسب محیط درونی آن سبب شده تا نمایشگاه‌های ایجاد شده در این محل مورد استقبال چشمگیر شهروندان لارستانی قرار گیرد.

معاون فرهنگی شهردار لار ایجاد نمایشگاه‌های متنوع و متعدد را سبب آرامش ذهنی و روانی شهروندان دانست و افزود: برپایی نمایشگاهها علاوه بر ایجاد نشاط عمومی سبب می‌شود هنرمندان خود را مورد حمایت بدانند و به انجام کارهای بهتر و بیشتر در آینده امیدوار شوند.

زارع تصریح کرد: پس از نمایشگاه عکس “لار؛ شهر زیبای من” و “تابلو فرش دستباف” نمایشگاه صنایع دستی “نقش دست” با رویکرد صنایع دستی در گونه‌های گلیم، جاجیم، نمد، ترمه و دیگر مشتقات این مجموعه برگزار شده است.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری چنین نمایشگاهی در کنار ایجاد فضای تفریحی و هنری برای شهروندان آشنایی همگان با گونه‌های مختلف صنایع دستی است.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین