جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 12 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

رونمایی از خودرو جدید ایران خودرو در لارستان

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از خودرو جدید شرکت ایران خودرو در محل نمایندگی آقایان سجادی و جعفریان در شهرستان لارستان رونمایی شد. به گزارش میلاد لارستان…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از خودرو جدید شرکت ایران خودرو در محل نمایندگی آقایان سجادی و جعفریان در شهرستان لارستان رونمایی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ خودرو جدید شرکت ایران خودرو با نام (هایما ۵ S  توربو شارژ) با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، جمعی از مسئولین و معتمدین  در محل  نمایندگی شرکت ایران خودرو آقایان سجادی و جعفریان  در لارستان رونمایی شد.

این خودرو دارای ۱۶ سوپاپ، کیسه هوای ایمنی از سمت راننده، شاگرد، جانبی و پرده ای مجموعا ۶ عدد،  سیستم های ترمز ضد قفل، کمک ترمز، توزیع متعادل نیروی ترمز، کمک در سر بالایی، کنترل پایداری الکترونیکی، کنترل کشش، دکمه روشن و خاموش و ورود بدون کلید، دوربین ۳۶۰ درجه، سان روف برقی، ایزوفیکس،تهویه مطبوع اوتوماتیک،اسپویلر،قفل مرکزی، چراغ های مه شکن جلو و عقب، چراغ روز، چراغ نقشه خوان جلو و عقب، کامپیوتر سفری، سنسور دنده عقب،صندلی های عقب تاشو و دو تیکه، برف پاکن شیشه عقب، نمایش میزان باد لاستیک ها، شیشه های جلو عقب برقی، اخطار سرعت بالا، امکان خروج از صندلی عقب در مواقع اضطراری، کلیدهای روی فرمان و غیره است.

سید عبدالرحیم سجادی مسئول این نمایندگی، قیمت  خودرو (هایما ۵ S  توربو شارژ) را  ۷۵ تا ۷۸  میلیون تومان اعلام کرد.

فرماندار ویژه لارستان نیز در سخنانی کوتاه از سرمایه گذاران این شرکت آقایان سجادی و جعفریان که اشتغال زایی  جمع زیادی از جوانان را فراهم کرده اند، تقدیر و تشکر کرد.

همچنین ساختمان جدید شرکت هم با ۴ هزار متر مربع زیر بنا در دو طبقه  به بهره برداری رسید.

این ساختمان با هزینه ای  بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال ساخته شده است که شامل ۲  سالن یک هزار متری، فروشگاه، نمازخانه، تعمیرگاه، محوطه باز و غیره است.

در این شرکت بیش از ۴۰ نفر مشغول به کار هستند.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین