جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۸ق.ظ
::آخرین مطلب 12 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

شهید چمران لارستان در اندیشه تصاحب جایگاه نفت و گاز گچساران

تیم شهید چمران لارستان در ادامه رقابت های هندبال بانوان کشور این هفته میزبان نفت و گاز گچساران است که در صورت پیروزی می تواند جایگاه دومی این تیم را…

تیم شهید چمران لارستان در ادامه رقابت های هندبال بانوان کشور این هفته میزبان نفت و گاز گچساران است که در صورت پیروزی می تواند جایگاه دومی این تیم را در جدول رده بندی تصاحب کند.

به گزارش میلاد لارستان، تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان در ادامه بازی های سیزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان کشور، در چارچوب هفته ششم این رقابت ها، روز جمعه ۱۰ آذر‌ماه در مجموعه ورزشی تختی شهر لار از ساعت ۱۱ میزبان تیم نفت و گاز گچساران خواهد بود.

تیم هندبال شهید چمران لارستان که به عنوان تنها نماینده استان پهناور فارس در سطح نخست هندبال کشور شرکت دارد، تا پایان هفته پنجم ۳ برد و یک شکست را در کارنامه دارد و با ۶ امتیاز در رده سوم جدول جای گرفته است.

تیم نفت و گاز گچساران نیز که در فصل گذشته این رقابت ها در بازی های رفت و برگشت مغلوب این تیم قدرتمند لارستانی شده است، تا پایان هفته پنجم با کسب ۴ برد و مجموع ۸ امتیاز با احتساب تفاضل گل کمتر نسبت به تیم تاسیسات دریایی تهران در رده دوم جدول قرار دارد.

تیم شهید چمران لارستان در صورت کسب پیروزی در این بازی می تواند جای تیم گچساران را در رده دوم جدول تصاحب کند.

تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان در بازی های گذشته خود توانسته است تیم های هیئت هندبال کردستان، بهمن بهبهان و شهرداری شاهین شهر را شکست دهد و در هفته چهارم با اختلاف ناچیز یک گل برابر تیم پایتخت نشین تاسیسات دریایی متحمل شکست شود.

در دیگر دیدارهای این هفته تیم تاسیسات دریایی تهران به مصاف شهرداری شاهین شهر می رود و بهمن بهبهان میزبان هیئت هندبال اصفهان خواهد بود.

در حال حاضر تیم‌ های تاسیسات دریایی تهران، نفت و گاز گچساران و شهید چمران لارستان به ترتیب در رده‌‌های اول تا سوم جدول قرار دارند. تیم‌ هیئت هندبال اصفهان و بهمن بهبهان نیز بدون امتیاز در قعر جدول جای گرفته اند.

مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور، با حضور ۷ تیم به صورت دوره ای در حال برگزاری است.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین