یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

برپایی نمایشگاه روزنامه دیواری “غدیریه” دانش آموزی در لارستان

میلاد لارستان: نمایشگاه روزنامه دیواری با بیش از ۲هزار اثر هنری از دانش آموزان لارستانی با عنوان غدیریه در لار گشایش یافت. حجت اخوت در گفت و گو با میلاد…

میلاد لارستان: نمایشگاه روزنامه دیواری با بیش از ۲هزار اثر هنری از دانش آموزان لارستانی با عنوان غدیریه در لار گشایش یافت.

حجت اخوت در گفت و گو با میلاد لارستان از برپایی نمایشگاه روزنامه دیواری “غدیریه” دانش آموزی در لارستان خبر داد و اظهار داشت: نمایشگاه روزنامه دیواری با بیش از ۲هزار اثر هنری از دانش آموزان لارستانی با عنوان غدیریه در روزهای دهم تا ۱۳ مهرماه از ساعت ۱۹ الی ۲۲ در محل حسینیه استوار محله “کهویه” آماده بازدید علاقمندان است.

وی افزود: این نمایشگاه به همت مشترک کانون های فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع)، امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) با همکاری  دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لارستان و معاونت مدیرکل و مدیریت آموزش پرورش لارستان برپا شده است.

اُخوت با بیان اینکه این نمایشگاه در موضوعات غدیر، ولایت و امامت برپا شده است، خاطر نشان کرد: نمایشگاه روزنامه دیواری دانش آموزی لارستان به منظور پاسداشت غدیر بزرگترین عید مسلمین و روز اکمال دین و همچنین آشنایی نسل جوان با این واقعه تاریخی راه اندازی شده است.

مدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد لارستان تصریح کرد: در پایان این نمایشگاه به ۵۰ اثر برگزیده جوایز نفیسی از طرف دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لارستان اهدا  می شود.

این مسئول همچنین از برگزاری جشنواره قرآنی “مدهامتان” در لارستان بصورت منطقه ای و با شرکت کنندگانی از شهرستان های لارستان، گراش و خنج خبر داد و خاطر نشان کرد: این جشنواره با حضور ۱۰۰ شرکت کننده در رشته های حفظ، ترتیل، قرائت، اذان و تصحیح حمد و سوره و اذکار نماز در دو رده سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره بصورت منطقه ای در ۵ منطقه استان در شهرستانهای لارستان، آباده، جهرم، لامرد و داراب برگزار شده است، گفت: نفرات برتر این مسابقات بعد از بررسی در استان و تجمیع نمرات شرکت کنندگان کل استان فارس اعلام می شود.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۹:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین