شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۲ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
امام جمعه لارستان

حمایت دولت آمریکا از پایتختی قدس یک مرگ سیاسی برای صلح خاورمیانه است

امام جمعه لارستان حمایت دولت آمریکا از پایتختی قدس برای رژیم صهیونیستی یک مرگ سیاسی برای صلح خاورمیانه دانست و گفت: جهان اسلام باید در این موضوع پسش آمده مخالفت…

امام جمعه لارستان حمایت دولت آمریکا از پایتختی قدس برای رژیم صهیونیستی یک مرگ سیاسی برای صلح خاورمیانه دانست و گفت: جهان اسلام باید در این موضوع پسش آمده مخالفت عملی و واقعی نشان دهد.

به گزارش میلاد لارستان حجت الاسلام سیدمحتار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با اشاره به دیدار اخیررهبر معظم انقلاب با مسوولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت اسلامی در سالروز میلاد حضرت محمد(ص) اظهار داشت: اداعای دشمنان برای معرفی قدس بعنوان پایتخت اسرائیل نشان از عجز و ناتوانی آنهاست نمی توانند اهداف خود را به پیش ببرند.

وی هدف از انجام چنین توطئه هایی را ایجاد امنیت برای رژیم کودک کش صهیونیستی دانست و افزود: متأسفانه برخی از حاکمان مرتجع منطقه علیه اسلام و بر اساس خواسته های آمریکا در حرکت هستند.

امام جمعه لارستان با اشاره به نقش تأثیرگذار کشورهای منطقه در ایجاد گروهک های تروریستی برای بروز جنگ های مذهبی تصریح کرد: این گروه ها با انواع جنایات مرتکب شدند و صدای هیچکدام از مدافعان حقوق بشر درنیامد که خوشیختانه با تدبیر ایران اسلامی رفع شد.

این استاد حوزه و دانشگاه با تشریح وضعیت حاکم در غرب آسیا و دنیای اسلام خاطر نشان کرد: دشمنان با ایجاد فتنه های مختلف به دنبال قدرتمندتر کردن اسرائیل و محلی برای تأمین منافع آنها انجام می شود.

وی با ابراز خرسندی بیداری مسبمانان با محوریت ایران اسلامی یادآور شد: سکوت ایران اسلامی در برابر برخی شیطنت های کشورهای اسلامی فقط حفظ مصالح دنیای اسلام است و از طرفی جمهوری اسلامی ایران به شدت به دنبال افزایش بنیه قدرت دفاعی خود برای ایستادگی در برابر زیاده خواهی دشمنان است.

موسوی با واکاوی وقایع اخیر در کشور یمن و برملا شدن فتنه علی عبدالله صالح رئیس جمهور این کشور با حمایت کشورهای امارات و عربستان تصریح کرد: اماراتی ها از قدرت موشکی کشور یمن آگاه هستند و به همین خاطر با حمایت مالی و تسلیحاتی درصدد ضربه به انصارالله بود که با هوشیاری خنثی شد.

امام جمعه لارستان با محکوم کردن اقدام رئیس جمهور آمریکا مبنی بر انتقال سفارت این کشور از تل آویو به قدس، گفت: قدس یکی از اماکن مقدس مسلمانان در کنار مسجدالحرام و مسجدالنبی است و قدس یکی از اماکن هویتی در دنیای اسلام محسوب می شود.

وی با هشدار نسبت این موضوع که رژیم صهیونیستی به دنبال آن است تا این نماد هویتی را از دنیای اسلام بگیرد، افزود: اگر این نماد را از دنیا اسلام بگیرد راحت تر می تواند مسأله فلسطین را حل و فصل کند.

موسوی با تأکید بر اینکه این اقدام رئیس جمهور آمریکا ناشی از ضغف انها در پس شکست های متعدد در کشورهای عراق، سوریه و غیره است، تصریح کرد: دست رد سردار سلیمانی بر سینه سازمان سیا امریکا و عدم تحویل نامه این سازمان باعث خفت آنها شد.

امام جمعه لارستان حمایت دولت آمریکا از پایتختی قدس برای رژیم صهیونیستی یک مرگ سیاسی برای صلح خاورمیانه دانست و ادامه داد: جهان اسلام باید در این موضوع پسش آمده مخالفت عملی و واقعی نشان دهد.

وی اعتراضات مسلمانان به این اقدام دولت آمریکا را گام عملی برای برخورد با این فتنه خواند و گفت: مخالفت کشورهایی مانند انگلیس و عربستان با موضوع قدس یک اقدام تاکتیکی و فریبکارانه است.

حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: هر سازشی با آمریکا منجر به شکست است.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۳:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین