چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

قول ارتقای بهزیستی لارستان از سوی معاون وزیر،؛‌کمک 30میلیاردی یک لارستانی به بهزیستی

رئیس سازمان بهزیستی کشور در آیین افتتاح ۸ مرکز حوزه بهزیستی لارستان از ارتقای ساختار تشکیلاتی بهزیستی لارستان خبر داد. آیین افتتاح ۸ طرح حوزه بهزیستی لارستن صبح امروز  دوشنبه  با…

رئیس سازمان بهزیستی کشور در آیین افتتاح ۸ مرکز حوزه بهزیستی لارستان از ارتقای ساختار تشکیلاتی بهزیستی لارستان خبر داد.

آیین افتتاح ۸ طرح حوزه بهزیستی لارستن صبح امروز  دوشنبه  با حضور  انوشیروان محسنی بندپی معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور انجام گرفت. به گزارش میلادلارستان به نقل از ایرنا در این مراسم که جعفرپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،‌موسوی مدیرکل بهزیستی فارس،‌ حجت الاسلام موسوی امام جمعه لار، حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان،‌ سیدحسن آیت اللهی از بیت شریف آیت اللهی،‌ عباسی فرماندار خنج،‌ اسماعیلی مدیر عامل بنیاد نیک اندیشان هاشمی، بال افکن رییس اداره بهزیستی لارستان و برخی دیگر از مسئولین شهرستان  نیز حضور داشتند رئیس سازمان بهزیستی طی سخنانی اظهار داشت: خیرین و نیکوکاران و افرادی که در امور بهزیستی این سازمان را یاری می رسانند شرکای ما تلقی می شوند.  محسنی بندپی افزود: برای تحقق شعارهای این سازمان مبنی بر خدمات فراگیر و دسترس و استفاده از ظرفیت های اجتماعی، بهره مندی از مشارکت خیرین را افزایش خواهیم داد.  وی ادامه داد:‌ تمام سعی ما در سازمان بهزیستی این است که آسیب های اجتماعی را کاهش دهیم و گواه ما در این خصوص برنامه ششم توسعه است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه ضمن تقدیر از خیرین منطقه لارستان اظهار داشت:در زمینه ارتقای ساختار تشکیلاتی تصمیم گیری و سیاست گذاری، بهزیستی شهرستان لارستان به سطح معاونت اداره کل ارتقا خواهد یافت. 

در این آیین یکی از خیرین و نیک اندیشان لارستان فارس، مبلغ ۳۰ میلیارد ریال برای اجرای برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی و سلامت اجتماعی به سازمان بهزیستی اهدا کرد.

بر اساس این گزارش واحدهای جدید بهزیستی شامل اورژانس اجتماعی، مرکز جامع توانبخشی، صندوق حمایت از فرصت های شغلی مددجویان و معلولان، ساختمان اداری نمایندگی بهزیستی اوز و مرکز شبه خانواده لارستان به بهره برداری رسید و همچنین از تعدادی از خیرین و فعالان در پروژه های بهزیستی تجلیل شد.

 

خبرتکمیلی ساعات آتی ارسال می شود.

عکس: محمد پاسیار

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۷:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “قول ارتقای بهزیستی لارستان از سوی معاون وزیر،؛‌کمک 30میلیاردی یک لارستانی به بهزیستی”

  1. ناشناس گفت:

    جالبه بدونيد افراد منتظر بودن با اينهمه امکانات بهزيستي لارستان ،اداره ي بهزيستي لارستان به کل ارتقا پيدا کنه که بازم سرمون با معاونت اداره کل شيره ماليدن

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین