شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۶ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

جعفرپور درخواست کرد: اورژانس اجتماعی در خنج و گراش ایجاد شود

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هرکدام از شهرستانهای خنج و گراش دارای بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت هستند، گفت: امید می رود با عنایت مسوولان…

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هرکدام از شهرستانهای خنج و گراش دارای بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت هستند، گفت: امید می رود با عنایت مسوولان بهزیستی کشور و فارس در این شهرستانها مرکز اورژانس اجتماعی راه اندازی شود.

به گزارش میلاد لارستان جمشید جعفرپور در آئین بهره برداری از ۸ پروژه اداره بهزیستی این شهرستان اظهار داشت: امروز شاهد بهره برداری از این پروژه ها با هزینه ای بالغ بر ۸ میلیارد تومان با مشارکت نیک اندیشان هستیم.

وی با تقدیر از همکاری همه جانبه خیرین، افزود: وجود خیرین مایه برکت و از نعمات الهی است.

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استقرار فرمانداری ویژه در این شهرستان، فاصله ۳۷۰ کیلومتری تا مرکز استان و هزینه بالای تردد و خطرات ناشی از آن، خواستار ارتقاء اداره بهزیستی لارستان شد و تصریح کرد: با این ارتقاء به طور قطع می توان خدمات بهتر ارائه کرد.

وی با بیان اینکه هرکدام از شهرستانهای خنج و گراش دارای بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت هستند، ادامه داد: امید می رود با عنایت مسوولان بهزیستی کشور و فارس در این شهرستانها مرکز اورژانس اجتماعی راه اندازی شود.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۹:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین