چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
مدیرکل راه و شهرسازی لارستان

محور لار – جهرم در اولویت نخست مسئولان باشد

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان، گفت: برای اتمام محور لار – جهرم ازلحاظ تأمین اعتبار در اولویت نخست استان فارس و وزارت راه و شهرسازی باشد. به گزارش میلاد لارستان…

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان، گفت: برای اتمام محور لار – جهرم ازلحاظ تأمین اعتبار در اولویت نخست استان فارس و وزارت راه و شهرسازی باشد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان محمدرضا باقری فرد در مراسم کلنگ زنی احداث ۸ کیلومتر از باند دوم جاده لار- جهرم در سه‌راه دبیران و همچنین بهره‌برداری از پروژه حذف گردنة نارنجی در محور لار-شیراز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جاده لارستان – جهرم و لارستان – بندرعباس یکی از محورهای ده‌گانه ترانزیتی و پرخطر و پرتردد است و به دلیل اهمیت و جایگاهی که این محورها دارد، جزء مهم‌ترین محورهای شریانی کشور محسوب می‌شود و این مهم می‌طلبد که هر چه سریع‌تر این محورها به بهره‌برداری کامل برسد.

وی ادامه داد: در محور لارستان – جهرم و از سه‌راه دبیران به سمت شهر لار که ۱۰۴ کیلومتر است، حدود ۲۵ کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده، ۳۰ کیلومتر آن در دست احداث و ۴۹ کیلومتر آن هنوز به مناقصه نرفته است و این محور که امروز کلنگ زنی شد نیز به طول ۸ کیلومتر و بااعتباری بالغ‌بر ۱۷۰ میلیارد ریال احداث خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان تصریح کرد: در این قطعه ۲۰ ابنیه فنی احداث و در مدت یک سال ساخته می‌شود.

 وی با درخواست از استاندار فارس برای اتمام این محور ازلحاظ تأمین اعتبار در اولویت نخست استان و وزارت راه و شهرسازی، ادامه داد: ۴۹ کیلومتری که از این محور به مناقصه نرفته است، کمک شود مجوز مناقصه صادر تا  انتخاب پیمانکار و مناقصه انجام شود و در یک زمان‌بندی، محور جهرم لارستان به‌صورت پیوسته به بهره‌برداری برسد.

باقری فرد همچنین در خصوص مشخصات فنی گردنه نارنجی هم افزود: این محور چهار خطه نارنجی که در کیلومتر ۱۵ محور لارستان جهرم قرار دارد، به طول ۴ کیلومتر که ۲ کیلومتر آن به‌صورت ۴ خطه و ۲ کیلومتر آن به‌صورت ۲ خط تکمیلی لایه قدیم است و حدود یک‌میلیون و ۲۵۰ هزار مترمکعب خاک‌برداری و ۱۲۰ هزار مترمکعب خاک‌ریزی شده است و برای این طرح مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

استاندار فارس در ادامه سفرش به لارستان از لاین دوم تونل دردست احداث وحدت در محور لارستان جهرم ، ساختمان بیمارستان در دست احداث شهر جویم و شرکت سیمان لارستان نیز بازدید کرد و از نزدیک به بررسی مسائل و مشکلات این طرح‌ها پرداخت.

به گزارش میلاد لارستان مهندس  رحیمی معاون عمرانی، مهندس  رحمانی معاون  هماهنگی امور اقتصادی ، سهرابی مشاور استاندار و  مدیرکل روابط عمومی  و امور بین‌الملل، هاشمی مدیرکل  دفتر سیاسی، کیانی مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و امور حقوقی، مهندس  فیاض پور مدیرکل  مدیریت بحران، عربی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان فارس، استاندار را در سفر به لارستان همراهی می‌کنند.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۳:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “محور لار – جهرم در اولویت نخست مسئولان باشد”

  1. دلسوز گفت:

    کدوم اولویت
    بنام ما به کام شهرستانها ی دیگه

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین