جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 47 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
با حضور استاندار فارس صورت گرفت

بازدید از پردیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان تا افتتاح جاده لار – بستک

طی آئینی با حضور استاندار فارس از پردیس در حال ساخت دانشگاه علوم پزشکی لارستان بازدید و ۳ کیلومتر از باند دوم جاده لار – بستک به بهره‌برداری رسید. به…

طی آئینی با حضور استاندار فارس از پردیس در حال ساخت دانشگاه علوم پزشکی لارستان بازدید و ۳ کیلومتر از باند دوم جاده لار – بستک به بهره‌برداری رسید.

به گزارش میلاد لارستان در دومین روز از سفر استاندار فارس به جنوب استان فارس از مجموعه در حال ساخت پردیس علوم پزشکی لارستان بازدید و موانع و مشکلات پیش‌روی پروژه موردبررسی قرار گرفت و در جهت رفع آن تمهیدات و رایزنی‌هایی با مدیرکل راه و شهرسازی لارستان و ادارات مرتبط دیگر اندیشده شد.

در این بازدید استاندار فارس از خیرین مجموعه علوم پزشکی لارستان به جهت ساخت‌وساز این پروژه و دیگر پروژه‌ها تشکر کرد و به خیرین قول مساعدت و همکاری داد تا تمامی موانع و مشکلات پیش روی پروژه تا حد امکان مرتفع شود و سرمایه و زحمات خیرین که به‌عنوان بازوی توانمند دولت و دانشکده محسوب می‌شوند به نفع مردم شهرستان لارستان خرج شود و بلاتکلیف نماند.

در این بازدید محسن احمدی به نمایندگی از خیرین لارستان از مسئوولان خواست تا با رسیدگی به مشکلاتی از قبیل تعیین تکلیف سند مالکیت مجموعه پردیس به نام علوم پزشکی لارستان، ایجاد ردیف اعتباری جهت سایت مذکور از سوی دولت، رفع مشکل لوله آب شهر قدیم که در محدوده پردیس وجود دارد و از موانع ساخت‌وساز محسوب می‌شود همکاری لازم صورت گیرد.

استاندار فارس در این روز همچنین در مراسم گلباران قبور مطهر شهدا و زیارت مرقد مطهر حضرات آیات آیت‌اللهی و موسوی لاری(ره)، بازدید از مجتمع فرهنگی، ورزشی و علمی خیر ساز منیری، بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت «ویتانا» واقع در شهرک صنعتی لارستان شرکت کرد.

با حضور استاندار فارس همچنین ۳ کیلومتر از باند دوم جاده لار – بستک به بهره‌برداری رسید.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۳:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین