پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 25 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4
در پیامی عنوان شد

تسلیت بیت آیت‌اللهی(ره) در پی درگذشت آیت‌الله حائری شیرازی

بیت آیت‌الله سید عبدالعلی آیت‌اللهی(ره) در پیامی درگذشت آیت‌الله حائری شیرازی را تسلیت گفتند. به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان در پی درگذشت عالم ربانی آیت‌الله حائری شیرازی بیت آیت‌الله…

بیت آیت‌الله سید عبدالعلی آیت‌اللهی(ره) در پیامی درگذشت آیت‌الله حائری شیرازی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان در پی درگذشت عالم ربانی آیت‌الله حائری شیرازی بیت آیت‌الله سید عبدالعلی آیت‌اللهی(ره) امام‌جمعه فقید لارستان در پیامی این واقعه ناگوار را تسلیت گفتند.

متن این پیام به این شرح است:

«ارتحال عالم وارسته و روحانی عالی‌قدر استاد اخلاق مرحوم آیت‌الله حاج شیخ محی‌الدین حائری شیرازی رضوان‌الله تعالی علیه نماینده اسبق مقام معظم رهبری در فارس و امام‌جمعه شیراز موجب تأثر و تألم گردید. آن فقید سعید عمر پربار خویش را درراه ترویج معارف عالیه اسلام و مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام و مبارزه با طاغوت و زندان و شکنجه دژخیمان ساواک سپری نمودند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره با اطاعت از امام راحل قدس سره عزیز و مقام معظم رهبری مدظله‌العالی منشأ خدمات بودند و ارتباط بسیار صمیمانه و عمیق با مرحوم آیت‌الله آیت‌اللهی قدس سره داشتند به ساحت مقدس ولی‌عصر ارواحناله الفداء، مقام معظم رهبری، مراجع عظام حوزه‌های علمیه و فرزندان و خانواده مکرمشان و مریدان و ارادتمندان آن فقید سعید تسلیت و تعزیت عرض می‌نماییم. علو درجات و حشر این عالم ربانی با اولیاء الهی و طول عمر و صبر جمیل و اجر جزیل برای آن جنابان و بیت معزز و عموم بازماندگان از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.»

بیت آیت‌الله‌العظمی آیت‌اللهی، سید محمدحسین نسابه، سید محمدحسین آیت‌اللهی، سید محمدحسن آیت‌اللهی، سید محسن آیت‌اللهی

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۳:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین