شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
مشاور استاندار فارس در امور دانشگاه ها

لزوم استفاده از ظرفیت دانشجویان در لارستان با بهره گیری از پتانسیل شرکتهای دانش بنیان

مشاور استانداردر امور دانشجویان، گفت: با ایجاد مرکز رشد واحدهای فناوری لارستان و استفاده از امکاناتی که توسط دولت به شرکت های دانش بنیان داده می شود میتوان دانشجویان خود را…

مشاور استانداردر امور دانشجویان، گفت: با ایجاد مرکز رشد واحدهای فناوری لارستان و استفاده از امکاناتی که توسط دولت به شرکت های دانش بنیان داده می شود میتوان دانشجویان خود را مدیریت کرد.

به گزارش میلاد لارستان دکتر سیدآیت الله رزمجو در نشست با پژوهشگران لارستان با بیان اینکه اگر می خواهیم در حوزه های مختلف بتوانیم با دنیا در جهت توسعه پیشرفت کنیم راهی جز روی آوردن به پژوهش و فناوری نداریم، اظهار داشت: بدون دانایی و تکیه بر علم و فناوری و پژوهش و تحقیقات امکان رسیدن به توسعه به مفهوم واقعی که یعنی توسعه پایدار و همه جانبه که پاسخگوی نیازهای جامعه است نداریم.

وی افزود: در شهرستانهای استان ستاد هفته پژوهش و فناوری را با همکاری و ریاست فرمانداران فعال کرده ایم و این باید برای کشور ایران الگو قرار بگیرد.

مشاور استاندار فارس در امور دانشجویان با اشاره به اینکه باید در کنار هر مدیر اجرایی یک دانشگاهی باشد، تصریح کرد: مدیران اجرایی لارستان باید در کنار خود یک نخبه دانشگاهی داشته باشند و از آنها استفاده لازم را کنند.

این مسوول با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت دانشگاهیان بیش از گذشته استفاده کرد، ادامه داد: در جلسه ای که در سطح کشور در هفته پژوهش و فناوری برگزار شد استان فارس و استاندار بعنوان استان برتر در زمینه پژوهشی معرفی و از آن تقدیر شد.

رزمجو با بیان اینکه باید امروز در بسته اقتصاد مقاومتی، اقتصاد دانش بنیان نهفته است که مقام معظم رهبری به درون زا بودن آن یعنی اتکا به دانش و علم دانشگاهیان و برونزا بودن آن یعنی استفاده از دانش روز دنیا تاکید داشته اند، گفت: این موارد توسط شرکت های دانش بنیان و با تولید محصولات دانشاهیان امکان پذیر خواهد بود.

وی بیان کرد:  با توجه به امکاناتی که در لارستان از جمله مراکز آموزش عالی دیده می شود با ایجاد مرکز رشد واحدهای فناوری لارستان و استفاده از امکاناتی که توسط دولت به شرکت های دانش بنیان داده می شود میتوان دانشجویان خود را مدیریت کرد و در کنار آن بتوان باری از روی دوش دولت برداشت و موجب رفاه مردم در امر اقتصاد شد.

 

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین