شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

کشف و ضبط یک تن میگو فاقد هویت بهداشتی در گراش

حدود یک تن میگو فاقد هویت بهداشتی در گراش کشف و ضبط شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان فارس، در بازرسی های…

حدود یک تن میگو فاقد هویت بهداشتی در گراش کشف و ضبط شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان فارس، در بازرسی های بعمل آمده از سردخانه های گراش حدود یک تن میگو فاقد هویت بهداشتی کشف و ضبط گردید.

دکتر ایزدی سرپرست اداره دامپزشکی گراش گفت : بازرسین این اداره به صورت مستمر اقدام به بازرسی از کلیه مراکز عرضه و نگهداری فراورده خام دامی می نمایند ، که این امر منجر به کشف حدود یک تن میگو دریایی با بسته بندی غیر مجاز و فاقد هویت بهداشتی در یکی از سردخانه های گراش گردیده است ، و پرونده فرد متخلف جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

دکتر اسدی کارشناس اداره دامپزشکی شهرستان در ادامه گفت : حمل هر گونه فراورده خام دامی منوط به اخذ گواهی بهداشتی قرنطینه ای از دامپزشکی مبدا بوده و هرگونه بسته بندی و یا فریز کردن این فراورده ها الزاماً باید در مراکز بسته بندی معتبر و مورد تایید سازمان دامپزشکی صورت پذیرد .

لذا اقدام به نگهداری و بسته بندی غیر مجاز هر گونه فراورده خام دامی جرم محسوب می گردد و برابر قانون و مقررات با آن برخورد خواهد شد .

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین