شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 49 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 7
مدیرکل راه و شهرسازی لارستان خبر داد

احداث باند دوم ورودی بیرم به طول 3 کیلومتر

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از اتمام مراحل احداث ۳ کیلومتر باند دوم ورودی بیرم به سمت لار خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره…

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از اتمام مراحل احداث ۳ کیلومتر باند دوم ورودی بیرم به سمت لار خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان محمدرضا باقری فرد از محور فداغ – بیرم بازدید و از نزدیک در جریان اقدامات صورت گرفته در این پروژه قرار گرفت.

وی در حاشیه این بازدید بابیان اینکه بیرم یکی از دورترین بخش‌های لارستان به‌حساب می‌آید و به دلیل قرار گرفتن در محور لار به لامرد و منطقه انرژی بر پارس جنوبی و عسلویه دارای اهمیت زیادی است، گفت: به همین منظور بهسازی این محور چند مدتی است که در دستور کار این اداره کل راه و شهرسازی لارستان قرار دارد.

وی افزود: این پروژه به طول ۱۳ کیلومتر حد فاصل فداغ تا بیرم است که در مرحله نخست سه کیلومتر از ورودی بخش بیرم لارستان دو بانده شده و امید می‌رود ۵ کیلومتر دیگر از این پروژه در آینده نزدیک به بهره‌برداری برساند و ۵ کیلومتر باقی‌مانده نیز در سال ۹۷ به اتمام برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان اضافه کرد: قطعه نخست این پروژه به طول ۳ کیلومتر و حجم خاک‌برداری ۵۸ هزار مترمکعب و حجم خاک‌برداری ۵۶ هزار مترمکعب بوده و ۵ دستگاه ابنیه فنی در این محور ساخته‌شده است.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۴:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین