جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
حسنی در دیدار با مدیر کل ثبت احوال فارس:

4 درخواست مهم فرماندار ویژه لارستان از مدیر کل ثبت احوال فارس

مدیر کل ثبت احوال استان فارس با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار و گفتگو نمود. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه…

مدیر کل ثبت احوال استان فارس با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار و گفتگو نمود. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ عليرضا انصاري مديركل ثبت احوال استان فارس به همراه داوید صادقی و محمد هادی کارگر معاونت توسعه مدیریت و رییس حراست اداره کل ثبت احوال استان فارس، با جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ديدار و گفتگو كرد .

در اين ديدار ابتدا فرماندار ویژه لارستان در سخنانی از خدمات مجموعه ثبت احوال استان و شهرستان تشكر کرد و گفت: با توجه به وسعت، جمعیت و پراکندگی زیاد منطقه لارستان ، می بایست به این شهرستان توجه بیشتری شود. حسنی همچنین خواستار ۱) تامین وسیله نقلیه و تجهیزات اداری، ۲) افزایش نیروی انسانی، ۳) اتمام وضعیت زمین و ساختمان ثبت احوال لارستان و ۴) تجهیز و فراهم کردن زیر ساخت های لازم جهت ادارات ثبت احوال بخش های جویم و اوز و نمایندگی های بیرم، بنارویه و صحرای باغ شد.

مديركل ثبت احوال فارس هم با اشاره به بیان اینکه ثبت احوال يك دستگاه حاكميتي خدمات رسان می باشد، گفت : كار در مجموعه ثبت احوال بر خلاف ظاهر ساده از حساسيت و ظرافت خاصي برخوردار است و باید تلاش کنیم رضايت مردم را در عرصه خدمت رساني به وجود آوريم. انصاری در خصوص ثبت نام کارت هوشمند ملی و افرادی که تا کنون موفق به ثبت نام نشده اند؛ اظهار داشت: از کلیه هم استانیهای عزیز که تا این لحظه موفق به دریافت کارت هوشمند ملی نشده اند دعوت به عمل می آید تا با مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و نیز ادارات پست در سرتاسر استان فارس، نسبت به ثبت نام و طی مراحل دریافت این کارت اقدام نمایند.

وی تاکید کرد: پایان امسال آخرین مهلت دریافت کارت ملی هوشمند است و از ابتدای سال آینده کارت‌های ملی قدیمی، در هیچ یک از ارگان‌ها، بانک‌ها و اداراتی که نیازمند دریافت کارت شناسایی معتبر است، اعتبار ندارد.
در این نشست که شفیعی معاون اداره کل و رییس اداره ثبت احوال لارستان و غلامی کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی لارستان نیز حضور داشتند؛ در خصوص وضعیت زمین و ساختمان اداره ثبت احوال لارستان هم بحث و رایزنی شد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۷:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین