پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

یک تن و ۵۲۳ کیلوگرم مواد مخدر در لارستان کشف شد

فرمانده انتظامی استان فارس از درگیری مسلحانه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ و کشف یک تن و ۵۲۳ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان،…

فرمانده انتظامی استان فارس از درگیری مسلحانه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ و کشف یک تن و ۵۲۳ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس احمدعلی گودرزی اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان لارستان با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل تردد قاچاقچیان مواد مخدر توسط یک دستگاه خودرو نیسان را در یکی از محورهای مواصلاتی شناسایی کردند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: مأموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و پس از ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری به صورت محسوس و نامحسوس، در نهایت خودرو مورد نظر را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران پس از مشاهده خودروی قاچاقچیان دستور ایست را صادر کردند که راننده خودرو بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار کرد؛ پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، قاچاقچیان از خودرو پیاده و به سمت مأموران انتظامی اقدام به تیراندازی کردند که پس از چند دقیقه درگیری مسلحانه، در نهایت متهمان که عرصه را بر خود تنگ می‌دیدند با استفاده از کوهستانی بودن منطقه و تاریکی هوا اقدام به فرار کردند.

سردار گودرزی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو قاچاقچیان یک تن و ۵۲۳ کیلو مواد مخدر شامل ۹۸۵ کیلو تریاک و ۵۳۸ کیلوگرم حشیش کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری متهمان متواری ادامه دارد، تأکید کرد: پلیس فارس در راستای انجام وظایف ذاتی و قانونی خود نسبت به مبارزه بی‌امان با مواد مخدر و قاچاقچیان و سوداگران مرگ اقدام می‌کند و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کند.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۳:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین