پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۸ب.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

مشوق‌های سرمایه‌گذاری در نواحی صنعتی لارستان

رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی لارستان مشوق‌های سرمایه‌گذاری در نواحی صنعتی این شهرستان را اعلام کرد. محمدرضا پیمان‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان با برشمردن مشوق‌های جدید برای سرمایه‌گذاری در…

رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی لارستان مشوق‌های سرمایه‌گذاری در نواحی صنعتی این شهرستان را اعلام کرد.

محمدرضا پیمان‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان با برشمردن مشوق‌های جدید برای سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی لارستان، اظهار داشت: هزینه هر متر زمین در شهرک صنعتی مرکزی لار ۶۷ هزار و ۷۰۰ تومان است که با شرایط جدید ۱۰ درصد این مقدار نقدی و مابقی آن به صورت ۴۲ ماه قسط‌بندی پرداخت می‌شود.

رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی لارستان، افزود: اگر یک واحد صنعتی زودتر از موعد مقرر ساخته شود و به تعداد آنچه در جواز تأسیس آمده شغل ایجاد کند، ۷۰ درصد مبلغی را که به شکل چک پرداخت کرده است، به سرمایه‌گذار عودت داده می‌شود.

وی درباره مشوق‌های در نظر گرفته‌شده برای سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی اوز، بیرم و خنج تصریح کرد: هزینه هر متر زمین در شهرک صنعتی اوز ۴۷  هزار تومان است که با شرایط جدید ۵ درصد این مقدار نقدی و مابقی آن به صورت ۴۸ ماه قسط‌بندی پرداخت می‌شود و در صورتی که زودتر از موعد مقرر احداث و بر اساس آنچه در جواز تأسیس آمده شغل ایجاد کنند ۸۰ درصد چک‌ها به سرمایه‌گذار پس داده می‌شود.

پیمان‌فر با اشاره به اینکه این مشوق‌ها به علت اتمام زمین در ناحیه صنعتی «حسن لری» وجود ندارد، ادامه داد: قیمت هر متر زمین در این ناحیه صنعتی ۴۴ هزار تومان برآورد شده است که به صورت ۱۵ درصد نقدی و مابقی در ۳۶ ماه قسط‌بندی می‌شود و در حال حاضر فقط ۳ قطعه از زمین باقی‌مانده است.

رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی لارستان بیان کرد: در صورتی فردی اقدام به خرید زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کند اما پس از مدت زمان مشخص فعالیتی برای احداث و راه‌اندازی واحد صنعتی نکند، زمین‌ها از آنان پس گرفته خواهد شد و تاکنون ۱۹ قطعه زمین به دلیل عدم انجام فعالیت‌های صنعتی باز پس گرفته‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه زمین‌های موجود در شهرک‌های صنعتی فقط برای ایجاد واحدهای صنعتی و تولیدی است و نمی‌توان تغییر کاربری داد، اضافه کرد: تعداد دیگری از زمین‌ها که در شهرک صنعتی بدون سرمایه‌گذاری درزمینهٔ صنعتی در اختیار افراد مختلف باقی‌مانده، در حال طی مراحل قانونی برای خلع ید است.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین