پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

بهره برداری از 300 میلیارد تومان طرح از ابتدای امسال تاکنون در لارستان

فرماندار ویژه لارستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون قریب به ۳۰۰ میلیارد تومان طرح در لارستان  به بهره برداری رسیده است.  به گزارش میلادلارستان به نقل از  روابط عمومی فرمانداری…

فرماندار ویژه لارستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون قریب به ۳۰۰ میلیارد تومان طرح در لارستان  به بهره برداری رسیده است.

 به گزارش میلادلارستان به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در دیدار اعضا شورای اداری شهرستان  با امام جمعه لار، در سخنانی ضمن تبریک دهه فجر، خطاب به مسئولین شهرستان اظهار داشت: مسئولین ادارات در راستای خدمت به مردم قدم بر دارند و عملکرد، فعالیت ها و اقدامات دولت را به  مردم ارائه کنند.

وی تصریح کرد: مجموعه مدیریتی شهرستان عزمش بر این است که همگام و همراه و همدل با سایر مسئولین و سایر ارکان نظام که در شهرستان فعالیت می کنند، در راه خدمت به مردم گام بردارد و اعتقاد راسخ داریم  با توجه به وضعیتی که در جوامع جهانی بر علیه انقلاب اسلامی است و همچنان تداوم دارد تنها و تنها راه ما کارآمد کردن سیستم مدیریتی خودمان و آنچه که در حیطه وظیفه ماست؛ می باشد و این کارآمد کردن نظام مدیریتی هم راهی ندارد جزء اینکه بتوانیم همة ارکان اجرایی و نظارتی نظام را با هم هماهنگ تر کنیم و وحدت و اتحاد داشته باشیم، چرا که اگر این وحدت تداوم داشته باشد، هیچ دشمنی نمی تواند تأثیرگذاری منفی در روند امور داشته باشد.

 حسنی با بیان اینکه در دهة فجر امسال بیش از ۹۷ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان  افتتاح و یا کلنگ زنی می شود؛ افزود: در هفتة دولت امسال نیز بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان پروژه های عمرانی افتتاح و افزون بر ۱۴۵ میلیارد تومان نیز ساخت عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

نماینده عالی دولت در لارستان ادامه داد: از اول امسال تا کنون هم بیش از ۲۵۰ پروژه عمرانی، زیربنایی، خدماتی، راه،تولیدی، ورزشی، مخابراتی، صنعتی، آبرسانی، برق رسانی، آبخیزداری، آموزشی، فرهنگی، طرح های هادی ، ساخت دهیاری ها، توسعه شهری و روستایی و غیره با اعتبار قریب به ۳۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی، خیرین و بخش خصوصی  به بهره برداری رسیده است.

در ادامه حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لارستان هم در موضوع پیروزی انقلاب اسلامی سخنانی را مطرح کرد.  وی همچنین توصیه هایی را به مسئولین کرد که شبانه روزی در خدمت مردم باشند و از نزدیک با رنج ها و دردهای مردم آشنا شوند. امام جمعه لار همچنین  نکات مهمی از بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در ارتباط با خدمت رسانی بهتر و وظایف مسئولین در این امر را یادآور شد.

همچنین شفیعی رئیس اداره ثبت احوال لارستان نیز در این دیدار از همه مردم و مسئولین خواست که با توجه به نزدیک شدن به پایان سال در راستای صدور کارت ملی هوشمند خود اقدام و اطلاع رسانی نمایند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین