چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۹ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اجرای طرح باز آفرینی شهری در شهر لار

میلاد لارستان: مدیر کل راه و شهر سازی لارستان از انتخاب شهر لار به عنوان نمونه ای از شهر های میانی پایلوت جهت باز آفرینی شهری خبر داد. به گزارش…

میلاد لارستان: مدیر کل راه و شهر سازی لارستان از انتخاب شهر لار به عنوان نمونه ای از شهر های میانی پایلوت جهت باز آفرینی شهری خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، داریوش نصر، ضمن اعلام این خبر گفت: در نشستی که  از سوی دبیرخانه ستاد ملی بازآفرینی شهری با حضور نمایندگان مربوطه از نهادهای مرتبط کشوری و همچنین استان فارس در محل وزارت راه و شهر سازی برگزار شد، ارائه وضعیت مناطق ناکارآمد شهری و عملکرد ستادهای استانی و شهرستانی استان فارس، مروری بر سیاست ها و تجارب بهسازی ونوسازی و ارائه چارچوب پیشنهادی بازنده سازی محدوده های فرهنگی و تاریخی با ارزش  کشور و همچنین ارائه چشم انداز بازآفرینی شهری در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با پیگیری های بعمل آمده و بنا به پیشنهاد اینجانب شهر لار به عنوان نمونه ای از شهر های میانی پایلوت در اولویت مصوب شد و مقرر گردید از طریق دستگاههای عضو ستاد های استانی و شهرستانی شهر، برنامه باز آفرینی با حمایت اعضای ستاد ملی عملیاتی و اجرایی گردد.

خبرنگار: روابط عمومی اداره کل راه و شهر سازی لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین