یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 48 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 8

سرقت از ضریح مطهر امامزاده میر احمد(ع) بریز+عکس

شب گذشته ضریح مطهر امامزاده میراحمد(ع) در روستای بریز مورد دستبرد قرار گرفته است. به گزارش میلاد لارستان، متاسفانه باخبر شدیم که شب گذشته ضریح مطهر امامزاده میراحمد(ع) در روستای…

شب گذشته ضریح مطهر امامزاده میراحمد(ع) در روستای بریز مورد دستبرد قرار گرفته است.

به گزارش میلاد لارستان، متاسفانه باخبر شدیم که شب گذشته ضریح مطهر امامزاده میراحمد(ع) در روستای بریز مورد دستبرد قرار گرفته است. این اتفاق جای بسی تاسف دارد زیرا این گونه اقدامات نسبت به مکان های مقدس نوعی تعدی و بی حرمتی نسبت به آنها به شمار می رود که هرگز قابل بخشش نیست. از آنجا که این سرقت از یک مکان عادی نبوده و همراه با بی احترامی به این ساحت مقدس بوده، در نتیجه مجازات این سارقان نیز سنگین خواهد بود و جزای این حرکت بی شرمانه را شدیدا خواهند چشید.

ورود به این حرم مطهر با بریدن قفل در ورودی صورت گرفته، سپس با بریدن قفل ضریح تمام وجوهات نقدی به سرقت رفته است. قابل توجه مسئولین محلی و اداره اوقاف؛ (از آنجایی که حرم مطهر امامزاده میراحمد(ع) در طول شبانه روز محل اسکان و استراحت مسافرین و زوار است و در این ضریح مطهر همواره مقادیر قابل توجهی وجوه نقدی وجود دارد لازم است که نسبت به ایجاد امنیت بالاتر در این مکان اقدامات جدی تری صورت گیرد.)
از آنجایی که مردم بریز ارادتی خاص نسبت به حرم مطهر دارند تحمل کوچکترین بی حرمتی به آن ندارند از مسئولین تقاضای پیگیری جدی این موضوع را دارند.

قابل توجه است که برای چندمین بار است که چنین اتفاقی نسبت به این مکان رخ داده است. با توجه به اینکه این مکان مجهز به دوربین مداربسته بوده، تلاش برای به دام انداختن عوامل این حرکت بی شرمانه همچنان ادامه دارد.‌

خبرنگار؛ سحر طاهری

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۸:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین