شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 42 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 17

مسافت فسا به لارستان ۴۰ کیلومتر کاهش می‌یابد

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: با احداث محور احمدآباد به دبیران مسافت شهرستان فسا به لارستان ۴۰ کیلومتر کاهش می‌یابد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره…

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: با احداث محور احمدآباد به دبیران مسافت شهرستان فسا به لارستان ۴۰ کیلومتر کاهش می‌یابد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، فیروز تکاور مدیرکل راه و شهرسازی فارس در مراسم آغاز عملیات قطعه ۳ محور احمدآباد به دوراهی دبیران در شهرستان فسا افزود: با احداث این محور ضمن اینکه مشکل ارتباطی روستاها و عشایر منطقه به شهرستان‌های مربوطه برطرف می‌گردد.

وی اضافه کرد: قطعه اول و دوم قبلاً آغاز شده و هم‌اکنون قطعه ۳ به طول ۱۵ کیلومتر آغاز می‌شود. تکاور بیان کرد: با احداث این محور ارتباط شهرستان فسا و زرین‌دشت را با کوتاه‌ترین فاصله برقرار می‌سازد.

مدیرکل راه و شهرسازی در خصوص مشخصات پروژه قطعه ۳ محور احمدآباد به دوراهی دبیران تصریح کرد: ۱۴۰۰۰ مترمکعب حجم خاک‌برداری و ۸۰۰۰۰ مترمکعب حجم خاک‌ریزی می‌باشد و ۵۶ دستگاه پل تعریضی و احداثی در طول ۱۶ کیلومتر پیش‌بینی شده است. تکاور گفت: مدت قرارداد این پروژه ۲۴ ماه می‌باشد و حدوداً ۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد. وی در ادامه از پروژه‌های در دست احداث شهرستان فسا سخن گفت و افزود: پروژه‌های بزرگی در راه‌های بزرگراهی، اصلی و فرعی و روستایی در شهرستان فسا در دست اجراست و از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۷:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین