چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۸ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

فارس مستعدترین استان جهت نصب پنل‌های خورشیدی

استاندار فارس گفت: استان فارس مستعدترین استان کشور برای راه‌اندازی پنل‌های خورشیدی و تولید برق است. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، اسماعیل تبادار در آئین راه‌اندازی…

استاندار فارس گفت: استان فارس مستعدترین استان کشور برای راه‌اندازی پنل‌های خورشیدی و تولید برق است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، اسماعیل تبادار در آئین راه‌اندازی ۴۰۰ پنل خورشیدی و تحویل ۴۰۰ دستگاه نیسان زامیاد مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، با تقدیر از این حرکت اشتغال‌زا اظهار داشت: استان فارس مستعدترین استان کشور برای نصب و راه‌اندازی پنل های خورشیدی است و انتظار می‌رود این عرصه برای همگان بازشده و زمینه کار برای تمام علاقه‌مندان فراهم شود.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های بسیار استان فارس در زمینه کسب انرژی خورشیدی، بسیار طالبم که زمینه گسترده‌تری برای بهره‌برداری از این انرژی پاک فراهم‌شده و افراد بیشتری در این عرصه مشغول به کار شوند.

مقام عالی دولت در استان فارس تصریح کرد: از مددجویان کمیته امداد انتظار می‌رود که با راه‌اندازی این پنل ها، زمینه اشتغال افراد دیگر را نیز فراهم کنند.

تبادار اضافه کرد: طرح پنل های خورشیدی بسیار پسندیده و مبارک بوده، چراکه زمینه‌های اشتغال را به وجود آورده، آن‌هم در نظامی که متکی به مردم است.

یادآور می‌شود که ۴۰۰ پنل خورشیدی و ۴۰۰ دستگاه نیسان زامیاد امروز به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس تحویل داده شد که با راه‌اندازی پنل‌های خورشیدی، مددجویان متقاضی می‌توانند تولید برق کرده و از این راه کسب درآمد کنند.

برای راه‌اندازی این پنل‌های خورشیدی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس به هر کدام از متقاضیان تا سقف ۳۰ میلیون تومان وام پرداخت می‌کند.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۷:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین