جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 32 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

سردار سلیمانی: برخی درصدد حذف سپاه هستند

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: سپاه، ستون خیمه انقلاب اسلامی است که امروز تداوم انقلاب اسلامی به وجود آن وابسته است، اما برخی به بهانه‌های واهی و استدلال‌های ضعیف می‌خواهند…

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: سپاه، ستون خیمه انقلاب اسلامی است که امروز تداوم انقلاب اسلامی به وجود آن وابسته است، اما برخی به بهانه‌های واهی و استدلال‌های ضعیف می‌خواهند آن را حذف کنند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از سایت رسمی سپاه ثارالله، سردار سلیمانی در سخنانی با تشریح جایگاه سپاه در حفظ انقلاب اسلامی اظهار داشت: سپاه به مانند محافظ یک شخصیت است و همانطور که یک محافظ با دید عمیق اطراف را نگاه می‌کند تا خطری شخصیت را تهدید نکند، سپاه نیز با بصیرت از شخصیت انقلاب اسلامی دفاع می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه ۴۰ سال است که ایثار پاسداران در عرصه‌های گوناگون را از نزدیک می‌بینم، عنوان کرد: سپاه، ستون خیمه انقلاب اسلامی است که امروز تداوم انقلاب اسلامی به وجود آن وابسته است، اما برخی به بهانه‌های واهی و استدلال‌های ضعیف می‌خواهند آن را حذف کنند.

فرمانده نیروی قدس سپاه با تشریح فتنه تکفیری ـ صهیونیستی داعش در عراق و سوریه اظهار داشت: در طول تاریخ منطقه، هیچ حادثه‌ای به وحشتناکی داعش نداشته‌ایم، اما خداوند از دل این حادثه، یک مؤلفه قدرت به قدرت‌های انقلاب اسلامی اضافه کرد. سلیمانی با اشاره به شعری از پروین اعتصامی بیان کرد: به قدرت خدا اعتماد کنیم و تحت تأثیر جوسازی‌ها قرار نگیریم.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین