شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۲ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

لزوم برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌های لارستان

امام جمعه لارستان با تاکید بر برگزاری همایش ها و کرسی های ازاد اندیشی در دانشگاه های لارستان، خاطر نشان کرد:  برای ارتقای علمی لارستان باید محیط های اموزشی از…

امام جمعه لارستان با تاکید بر برگزاری همایش ها و کرسی های ازاد اندیشی در دانشگاه های لارستان، خاطر نشان کرد:  برای ارتقای علمی لارستان باید محیط های اموزشی از محیط های سیاسی بدور باشد و مسائل سیاسی را وارد مسائل اموزشی نکرد.

به گزارش میلاد لارستان حجت الاسلام سیدمختار موسوی در جلسه شورای اداری این شهرستان به هجمه دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی و لزوم مردمی بودن مدیران و مسئولان اشاره کرد و اظهار داشت: مسولان باید دیدار های خود با مردم را بیشتر کنند و وجه مردمی بودن خود را بیش از بیش نشان دهند.

وی با اشاره به قرارگیری در آستانه سال نو، مسئولان ادارات مربوطه خواست تا با نشان دادن توانمندی های لارستان به مسافران زمینه حضور مجدد آنها را در این شهر فراهم کنند و تأکید کرد: مسئولان در ایام عید کار مردم را رواج دهند تا مردم با مشکل مواجه نشوند.

امام جمعه لارستان با تأکید بر اینکه اعضای شورای اسلامی شهر لار باید در جلسه های شورای اداری بخصوص در حضور مسئولان استانی و کشوری حضور فعال داشته باشد و مشکلات مردم را به مسئولان انعکاس دهد، تصریح کرد: اگر بخواهیم لارستان در افق تمدن اسلامی حضور فعال و اثر گذار داشته باشد باید به رهنمود های رهبر معظم انقلاب توجه ویژه داشته باشیم.

این استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر برگزاری همایش ها و کرسی های ازاد اندیشی در دانشگاه های لارستان، خاطر نشان کرد:  برای ارتقای علمی لارستان باید محیط های اموزشی از محیط های سیاسی بدور باشد و مسائل سیاسی را وارد مسائل اموزشی نکرد.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۵:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین