شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 24 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 7
رئیس اداره منابع طبیعی لارستان خبر داد

تولید و توزیع 40 هزار اصله نهال در نهالستان‌های لارستان

رئیس اداره منابع طبیعی لارستان بابیان اینکه بیش از ۴۰ هزار اصله نهال در نهالستان‌های لارستان تولید و به اشکال مختلف توزیع‌شده است، خاطرنشان کرد: این نهال‌ها شامل درختان جنگلی،…

رئیس اداره منابع طبیعی لارستان بابیان اینکه بیش از ۴۰ هزار اصله نهال در نهالستان‌های لارستان تولید و به اشکال مختلف توزیع‌شده است، خاطرنشان کرد: این نهال‌ها شامل درختان جنگلی، سایه‌دار و غیرمثمر از قبیل آکاسیا، ابریشم، درمان عقرب، ناترک، کَرت و غیره است.

منصور رضایی در گفت و گو با میلاد لارستان با بین اینکه برنامه‌های هفته منابع طبیعی از ۱۴ اسفندماه آغاز و تا ۲۳ همین ماه ادامه یافت، اظهار داشت: در طول این هفته سعی شد در تمامی بخش‌های شهرستان لارستان برنامه‌های متنوع و متعددی اجرا شود.

وی از برگزاری ۳۵ برنامه با محوریت‌های مختلف در طول هفته منابع طبیعی در لارستان خبر داد و افزود: مهم‌ترین این برنامه‌ها شامل اجرای زنگ سبز مدارس، نهال‌کاری در پارک ۳۰۰ شهید لار، اهدای کارت همراه طبیعت به دانش آموزان، مسابقه ورزشی «دو استقامت»، دیدار با امام جمعه و فرماندار لارستان، کاشت نهال در شهرها و روستاها و غیره را می‌توان نام برد.

رئیس اداره منابع طبیعی لارستان تصریح کرد: علاوه بر اقدام خودجوش مردم در کاشت درخت، از سوی منابع طبیعی نیز با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در شهرهای جویم، خور، بیرم، اوز، بنارویه، صحرای باغ، روستاهای کارگاه، ده میان، هود، بیدشهر، درزوسایبان اقدام به غرس درخت شد.

این مسئول همچنین از تأمین نهال ای موردنیاز برای شهرداری‌های لطیفی، لار، جویم، گراش، خنج و سایر شهرهای هم‌جوار خبر داد و افزود: برگزاری کارگاه ای آموزشی در سطح مدارس شهری و روستایی درزمینهٔ حفظ منابع طبیعی برای دانش آموزان برگزار شد.

رضایی بابیان اینکه بیش از ۴۰ هزار اصله نهال در نهالستان‌های لارستان تولید و به اشکال مختلف توزیع‌شده است، خاطرنشان کرد: این نهال‌ها شامل درختان جنگلی، سایه‌دار و غیرمثمر از قبیل آکاسیا، ابریشم، درمان عقرب، ناترک، کَرت و غیره است.

رئیس اداره منابع طبیعی لارستان در پایان از همکاری و همراهی مردم، بسیجیان، مسئولان، دانش آموزان و غیره در کاشت و حراست از منابع طبیعی تقدیر و تشکر کرد.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین