پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

از اتمام ورزشگاه کارگران لار تا ارتقاء و ایجاد اداره کار در گراش و خنج

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در خصوص ورزشگاه کارگران لارستان بدستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار شد تیمی حضور پیدا کنند و در…

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در خصوص ورزشگاه کارگران لارستان بدستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار شد تیمی حضور پیدا کنند و در خصوص آن نظر دهند، گفت: یکی از نکات دیگر بحث خانه امید بازنشستگان است که زمین آن اختصاص پیدا کرده است اما ساخت آن صورت نگرفته و انتظار می رود این مهم نیز صورت پذیرد.

به گزارش میلاد لارستان جمشید جعفرپور در جلسه شورای اداری لارستان که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد مهم ترین ویژگی شهرستان های لارستان،خنج و گراش هم زیستی بین اهالی شیعه و سنی دانست و آن را در کشور مثال زدنی الگو قلمداد کرد و اظهار داشت: اهل سنت نیز مانند تشیع در کمک و خیراندیشی اقدام دارند.

وی با بیان اینکه هر خدمتی که به حوزه لارستان ارائه شود در واقع به شمال هرمزگان نیز ارائه شده است زیرا آن منطقه بدلیل مشترکات زبانی و فرهنگی که با لارستان دارند مراوداتی نیز با این منطقه دارند، افزود: بیمارستانی که قرار است امروز کلنگ آن زده شود در ابتدا ۳۲ تختخوابی بوده اما بر اساس مصوبه و قوانین جدید به ۶۴ تختخواب ارتقا پیدا کرد که علنا هزینه ساخت آن ۲ برابر شده است.

۱) نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه توقع می رود کمک هایی توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه تجهیزات یا قسمت های دیگر صورت گیرد تا خیرین منطقه ای که در این امر سهیم هستند تشویق شوند، ابراز امیدواری کرد: زمانی که خیرین وارد میدان می شوند جای کار دولت را نگیرند بلکه کمکی برای دولت باشد تا دولت نیز کار خود را بهتر صورت دهد نه اینکه بعنوان جایگزین کار دولت عمل کنند.

۲) وی درخواست دیگرش را پایلوت کردن یکی از طرح های فرهنگی یا ورزشی وزارت در لارستان عنوان کرد و افزود: انتخاب طرح نیز به خود وزارت واگذار می شود که طرحی را در این شهرستان پایلوت نمایند.

۳) جعفرپور با اشاره به اینکه ارتقا تامین اجتماعی لارستان از تیپ ۳ به تیپ ۲ صورت پذیرفته است اما ابلاغ آن در موازین اداری هنوز صورت نگرفته است، تصریح کرد: توقع می رود این اتفاق نیز با توجه به وجود شاخص ها در منطقه زودتر صورت پذیرد.

۴) رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ورزشگاه کارگران لارستان هم بدستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار شد تیمی حضور پیدا کنند و در خصوص آن نظر دهند، ادامه داد: یکی از نکات دیگر بحث خانه امید بازنشستگان است که زمین آن اختصاص پیدا کرده است اما ساخت آن صورت نگرفته و انتظار می رود این مهم نیز صورت پذیرد.

۵) وی با بیان اینکه لارستان بدلیل وجود فرمانداری ویژه و فاصله ۴۰۰کیلومتری تا مرکز استان و مراجعات مکرری که برای کارهای مختلف تا مرکز استان باید صورت پذیرد، توقع میرود برخی کارها به ادارات شهرستان تفویض اختیار شود، خاطر نشان کرد: همچنین درخواست افزایش تسهیلات اشتغالزایی لارستان را داریم و نیازمند نگاهی ویژه به این نطقه در خصوص تسهیلات هستیم.

۶) این مسئول با اشاره به اینکه مهمانسرای جهانگردی لارستان به دلیل قدیمی بودن مستهلک شده و تقاضا می شود با عنایاتی که صورت می گیرد بازسازی آن نیز انجام گیرد، افزود: در مورد شهرستان گراش نیز تقاضای ارتقای نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اداره را خواستاریم و همچنین شعبه اقماری تامین اجتماعی گراش نیز به یک اداره مستقل ارتقا پیدا کند.

۷) نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرستان خنج نیز با توجه به ساخت ساختمان، درخواست استقرار نمایندگی تعاون،کار و رفاه اجتماعی و تخصیص ماشین به آن و همچنین ماشین جهت اداره فنی و حرفه ای خنج را داریم، اضافه کرد: همچنین درخواست ایجاد درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی در شهرستان خنج را نیز داریم.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۶:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین