سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور

اورژانس لارستان به «اتوبوس آمبولانس» مجهز می شود

معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور برای تجهیز اورژانس لارستان به یک دستگاه اتوبوس آمبولانس تا انتهای سال جاری قول مساعد داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور برای تجهیز اورژانس لارستان به یک دستگاه اتوبوس آمبولانس تا انتهای سال جاری قول مساعد داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، دکتر حسن نوری، در بازدید یک روزه از پایگاههای مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی لارستان، بر لزوم ارتقا تجهیزات اورژانس هوایی تأکید شد.

در این بازدید که در حاشیه آئین افتتاح پایگاه اورژانس جاده ای در منطقه محروم «کوره» در بخش «اوز» لارستان انجام شد، معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور پس از عبور از جاده های دسترسی به روستاهای دور افتاده، همچنین استماع آمار و گزارشهای ارائه شده از خدمات اورژانس هوایی بر ارتقاء تجهیزات و افزایش خدمات در این بخش از اورژانس پیش بیمارستانی تاکید کرد و افزود: با توجه به اعزام های متعدد، همپوشانی منطقه وسیع جنوب استان فارس و شمال استان هرمزگان همچنین کوهستانی بودن منطقه لزوم ارتقا تجهیزات موجود را برای مسئولین اورژانس کشور محرز کرده و امیدواریم با تلاش مسئولین درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان، همچنین پیگیری هایی که انجام خواهیم داد، این مهم هر چه زودتر محقق شود.

در ادامه و طی نشست مشترک با مسئولین مربوطه در دانشکده علوم پزشکی لارستان، با توجه به محورهای مواصلاتی منطقه، مسئله نیاز مبرم به اتوبوس آمبولانس مطرح شد و معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور ضمن تائید این موضوع، قول مساعد داد تا ضمن پیگیری این مورد، تمام تلاش خود را جهت اختصاص یک دستگاه اتوبوس آمبولانس تا انتهای سال جاری، به کار گیرد.

به گزارش فارس در این جلسه دکتر اکبرزاده معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان نیز از تجهیز بخش آموزشی اورژانس پیش بیمارستانی، تهیه «مولاژهای» مورد نیاز و تکمیل آزمایشگاه« Skill lab » به همت معاون فنی اورژانس کشور خبر داد و ابراز امیدواری کرد این وعده ها با پیگیری های بعدی در آینده نزدیک محقق شود.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۴:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “اورژانس لارستان به «اتوبوس آمبولانس» مجهز می شود”

  1. ميثاق گفت:

    چند ساليست که اورژانس جهرم به اتوبوس امبولانسي مجهز است

  2. […] از اختصاص دستگاه اتوبوس آمبولانس به لارستان خبر داد (اینجا) ولی متاسفانه ظاهرا هیچکس پیگیر این قضیه […]

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین