شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

هفته سوم فروردين ماه 1386 – شماره 464 (تحريم مسافرت دانشمندان هسته‌اي راه‌آورد تمدن يا توحش)

در مرحله دوم تحريم ايران توسط شوراي امنيت تحريم مسافرت دانشمندان هسته‌اي ايران به كشورهاي اروپايي و صنعتي و … مطرح شد كه با اصرار، كشورهاي (۱+۵)‌روسيه و چين هم…

در مرحله دوم تحريم ايران توسط شوراي امنيت تحريم مسافرت دانشمندان هسته‌اي ايران به كشورهاي اروپايي و صنعتي و … مطرح شد كه با اصرار، كشورهاي (۱+۵)‌روسيه و چين هم مسأله را پذيرفتند.
اين نكته را نبايد فراموش كرد كه آمريكا و غرب اطمينان دارند كه ايران در پي تسليحات هسته‌اي نيست و آنچه غرب و آمريكا سخت در پي آن هستند محروم كردن ايران از تكنولوژي جديد و تعالي و توسعه ايران اسلامي است.
امروز انرژي هسته‌اي علم شده فردا چيز ديگري و روز بعد موضوعي تازه‌تر و به همين ترتيب اگر ايران يك گام عقب‌نشيني كند آنان گام‌هاي بعدي و بعدي را برمي‌دارند و خواسته‌هاي نامشروع ديگري تقاضا مي‌كنند.
اينكه معمر قذافي حاكم ليبي مي‌گويد ليبي تمام تجهيزات هسته‌اي را تعطيل كرد و تحويل داد اما آنچه غربي‌ها قول داده‌ بودند عمل نكردند واقعيتي است كه نبايد بي‌توجه از كنار آن گذشت.
نكته‌اي كه مسئولان بايد خيلي مواظبت نمايند نگهداري و حفاظت كامل از كليه دانشمندان ايراني به ويژه فرهيختگان انرژي هسته‌اي است زيرا دشمن به طور قطع براي آنان برنامه دارد كه بايد به سياست‌مداران و تحصيل‌كنندگان مغرب زمين كه اينك در مسند قدرت تكيه زده‌اند، گوشزد كرد اين است كه انسداد راه علم و تحصيل و نقل و  انتقال تجارب علمي در كدام تمدن و فرهنگ نشو و نما يافته كه مغرب‌زمين پرچمدار آن شده است آيا اين انديشه نوعي بربريت و توحش جديد نيست شما اطمينان داشته باشيد ملت ايران تاكنون ثابت كرده زير بار استعمار و استثمار نخواهد رفت و دوباره به شما و انديشه شما «نه» خواهد گفت و راه خود را ادامه خواهد داد.
اما آينده‌اي نه چندان دور ضرر معنوي و مادي را براي دولت خود و ملت غرب تحصيل خواهيد نمود به نحوي كه نه تنها ملت مسلمان ايران از شما سلب اطمينان خواهد كرد كه اعتماد مسلمانان جهان نيز از مغرب زمين سلب خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۷:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین