شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۰ق.ظ
::آخرین مطلب 17 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6
در تعطیلات نوروز امسال صورت گرفت

اسکان بیش از 12 هزار نفر در مراکز اسکان فرهنگیان لارستان

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش لارستان از اسکان بیش از ۱۲ هزار نفر در مراکز اسکان فرهنگیان لارستان خبر داد. عمران شاکری در گفت و گو با میلاد لارستان…

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش لارستان از اسکان بیش از ۱۲ هزار نفر در مراکز اسکان فرهنگیان لارستان خبر داد.

عمران شاکری در گفت و گو با میلاد لارستان با بیان اینکه شهرستان لارستان به دلیل موقعیت جغرافیایی، قرارگرفتن در مسیرهای ترانزیتی مهم کشور، بهره مندی از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی، آب و هوایی مطبوع در فصل بهار و غیره سالیانه میزبان جمع زیادی از مسافران است، اظهار داشت: می‌توان با برنامه‌ریزی‌های بهتر مسافران بیشتری را به لارستان جذب و از آن‌ها میزبانی کرد.

وی از پذیرش و اسکان بیش از ۱۲ هزار مهمان فرهنگی در طول تعطیلات نوروز امسال در سطح مدارس لارستان خبر داد و افزود: این تعداد مسافر در قالب حدود ۴ هزار خانوار بوده است.

این عضو ستاد اسکان فرهنگیان لارستان تصریح کرد: حدود ۲۰۰ کلاس در ۲۵ مدرسه، ۵ سوییت خانه معلم و ۲۵ سوییت باشگاه فرهنگیان برای مهمانان در سطح لارستان پیش بینی شده بود.

شاکری با اشاره به کسب رتبه پنجم آموزش و پرورش لارستان از بین ۵۹ منطقه و شهرستان از نظر آمار پذیرش مسافران، ادامه داد: بیشترین مسافران پذیرش شده در لارستان از استان‌های اصفهان، آذربایجان، چهارمحال و بختیاری، خراسان، مازندران، تهران و غیره بوده است که در ۲ هزار اتاق شب پذیرش شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مراکز اسکان در ۳ سطح ویژه، الف و ب با توجه به تجهیزات رفاهی تقسیم‌بندی شده‌اند، اضافه کرد: در بازدیدهای صورت گرفته رضایت مهمانان نوروزی از خدمات ارائه شده را به همراه داشته است.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین