جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۰ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

مدیرعامل جدید شرکت گاز استان فارس منصوب شد

مراسم معارفه غلامعباس حسینی مدیرعامل سابق گاز استان بوشهر به عنوان مدیرعامل جدید شرکت گاز استان فارس برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، در این…

مراسم معارفه غلامعباس حسینی مدیرعامل سابق گاز استان بوشهر به عنوان مدیرعامل جدید شرکت گاز استان فارس برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، در این مراسم که در سالن اجتماعات شرکت گاز استان فارس برگزار شد، معاون عمرانی استاندار فارس مدیرعامل جدید این شرکت را دارای تجربه و سابقه‌‌ای طولانی در مجموعه نفت و گاز دانست و در عین‌حال تاکید کرد که او کار دشواری را پیش‌رو دارد زیرا جانشین فردی موفق، پرتلاش و لایق شده است.

عنایت‌الله رحیمی‌ با بیان اینکه شرکت نفت تلاش‌های خوبی برای توسعه گازرسانی در فارس در سطوح ملی و استانی در سال‌های اخیر داشته، افزود: این تلاش‌ها به اندازه‌ای است که امروز مدعی هستیم که گازرسانی ربه روستاهای دارای شرایط امسال به پایان می‌رسد.

مدیرعامل سابق شرکت گاز استان فارس نیز با بیان اینکه در سال ۹۲ با شرایط انقباضی بودجه‌های عمرانی و کمبود شدید نقدینگی روبه‌رو بودیم، افزود: سال گذشته معادل ۱۴۸۳ میلیارد تومان کار عمرانی انجام شد.

هوشنگ محمدی میزان مطالبات این شرکت از وزارت نفت را ۳۰۰ میلیارد تومان و میزان بدهی به پیمانکاران پروژه‌ها را نیز حدود ۸۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

غلامعباس حسینی مدیرعامل جدید شرکت گاز استان فارس نیز اظهار داشت: در حال حاضر شهروندان ساکن ۱۳ شهر فارس در انتظار گازرسانی هستند، که علاوه بر شهرهای باقی مانده،  گازرسانی به ۳۴ شهرک صنعتی استان فارس و روستاهای صعب‌العبور که فاصله زیادی با خطوط انتقالی دارد،  به جدیت دنبال می‌شود.

براساس این گزارش، هوشنگ محمدی مدیر عامل پیشین شرکت گاز استان فارس، با حدود ۵ سال سابقه مسئولیت در گاز فارس به بازنشستگی رسید.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۵:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین