پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
ریاست اداره مرزهای کشور اظهار داشت:

درصورت مهیا بودن زیرساخت ویزای الکترونیکی در لار صادر مي شود

ریاست اداره مرزهای کشور  گفت: درصورت مهیا بودن زیرساختهاي لازم ویزای الکترونیکی در لار صادر مي شود. ریاست اداره مرزهای کشور با حضوردرفرودگاه لارستان از نزدیک وضعیت فرودگاه و بویژه…

ریاست اداره مرزهای کشور  گفت: درصورت مهیا بودن زیرساختهاي لازم ویزای الکترونیکی در لار صادر مي شود.

ریاست اداره مرزهای کشور با حضوردرفرودگاه لارستان از نزدیک وضعیت فرودگاه و بویژه شرایط واحد کنترل مرزهوایی را موردبررسی قرار داد. به گزارش ميلادلارستان به نقل از روابط عمومي فرودگاه بين المللي لارستان، سرهنگ مستقیما ضمن بازدید از امکانات و زیرساختهای فنی عملیاتی این بخش در خصوص صدور ویزای الکترونیکی با هماهنگی نمایندگی وزارت امور خارجه،افزایش سرعت چک گذرنامه و پرسنل باتوجه به حجم پروازهای خارجی این فرودگاه قول مساعد داد.

وی درادامه اظهارداشت:  درراستای کمک به افزایش پروازها و استفاده از ظرفیت اقتصادی،توریستی و…مردم منطقه از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد. سرهنگ مستقیما خاطرنشان کرد: حتی یک ثانیه افزایش سرعت چک پاسپورت و کاهش تاخیر پروازها در این حوزه،کاهش چشمگیر هزینه ها در بخشهای مختلف فرودگاهی و در نهایت رضایت مسافران را بدنبال خواهد داشت.

 وی همچنین از ترمینال جدید این فرودگاه که در ماههای آتی به بهره برداری میرسد نیز بازدید و توصیه های لازم در حیطه تخصصی خود ارائه کرد.

 یادآورمیشود: سفر ریاست اداره مرزهای کشور با پیگیری دکترجعفرپور نماینده مردم و مهندس صولتی مدیرکل فرودگاه در  راستای رفع مشکلات موجود و رفاه حال مسافران فرودگاه لارستان صورت پذیرفته است.

ميلادلارستان: ضمن تشكر از پيگيري هاي صورت گرفته در اين خصوص، لازم است مسئولان محترم به منظور فراهم نمودن زيرساختهاي مطروحه توسط ریاست اداره مرزهای کشور هرچه سريعتر هماهنگي لازم را به انجام برسانند تا گام ديگري در راستاي جل مشكلات مردم و توسعه منطقه برداشته شود.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین