جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 15 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

رقابت خبرنگاران استان فارس در لارستان

دبیر جشنواره استانی مطبوعات استان فارس با اشاره به ارسال ۶۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره گفت: این تعداد آثار ارسالی نسبت به دوره گذشته جشنواره ۴۰ درصد افزایش داشته است….

دبیر جشنواره استانی مطبوعات استان فارس با اشاره به ارسال ۶۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره گفت: این تعداد آثار ارسالی نسبت به دوره گذشته جشنواره ۴۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش میلاد لارستان علی‌اصغر رفعت‌حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، از برگزاری جشنواره در شهرستان لارستان خبر داد و اظهار داشت: بنا بود که جشنواره ۳۱ فروردین ماه برگزار شود اما به دلیل اینکه کار داوری آثار باید به اتمام برسد ممکن است زمان برگزاری به اردیبهشت ماه موکول شود.

وی با بیان اینکه ۶۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است، گفت: این تعداد آثار ارسالی نسبت به دوره گذشته جشنواره ۴۰ درصد افزایش داشته است و به زودی تفکیک شهرستانی آثار ارسالی نیز اعلام می‌شود.

دبیر جشنواره مطبوعات استان فارس با بیان اینکه این جشنواره در ۳ بخش حرفه‌ای، ویژه و پیشنهادی برگزار می‌شود، افزود: بخش حرفه‌ای شامل سرمقاله و یادداشت، عکس، طراحی و صفحه آرایی، تیتر، خبر و مصاحبه و گزارش می‌شود.

رفعت حقیقی بیان کرد: در بخش ویژه تولیدات تحلیلی مندرج در مطبوعات محلی با موضوع شعار سال «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» داوری می‌شود و در بخش پیشنهادی با تکیه بر تولید محتوای بومی شامل مطالب مرتبط با دفاع مقدس، فرهنگ عمومی، حقوق شهروندی، محیط زیست، میراث فرهنگی، بحران آب، اقتصاد سالم اسلامی و برجام می‌شود.

وی با بیان اینکه کارگاه‌های آموزشی نیز در حاشیه جشنواره برگزار می‌شود، عنوان کرد: این کارگاه‌ها به شکل تخصصی و در راستای موضوعات جشنواره است.

رئیس اداره ارشاد لارستان عنوان کرد: آثار ارسالی باید از تاریخ ۳۱ خردادماه ۹۵ تا ۳۱ شهریورماه ۹۶ تولید شده و در مطبوعات مکتوب محلی و خبرگزاری‌های دارای مجوز استان منتشر شده باشند.

دبیر جشنواره مطبوعات استان فارس بیان کرد: سعید نظری، امید صدیق، عظیم جباره و سیروس رومی به عنوان داوران این جشنواره انتخاب شدند.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۴:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین