پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

تردد 1.5 میلیون خودرو از محورهای جنوب فارس در تعطیلات نوروز 97

مدیرکل راه وشهرسازی لارستان از تردد با ۱ میلیون و ۴۷۵ هزار تردد نوروزی در جاده های جنوب فارس خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی…

مدیرکل راه وشهرسازی لارستان از تردد با ۱ میلیون و ۴۷۵ هزار تردد نوروزی در جاده های جنوب فارس خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان،  محمدرضا باقری فرد آمار تجمیعی تردد های نوروزی در محورهای حوزه ی استحفاظی این اداره کل را تشریح کرد و اظهار داشت: ایمنی در راه ها با فعالیت یک سازمان و نهاد امکانپذیر نمی باشد ، بلکه همواره همدلی وهمیاری  دستگاه های اجرایی ذیربط برای تحقق ایمنی راه های و سطح آگاهی مردم در خصوص رانندگی صحیح از  اهمیت بسزایی برخوردار است .

وی افزود : امروز بحمدلله پس از اتمام سفرهای نوروزی که همواره زمان باز آفرینش طبیعت است زیباترین هدف در مجموعه و تلاش راهداران سخت کوش و همیشه بیدار سلامتی هموطنان وداشتن سفری ایمن وخاطره انگیزبود که امیدواریم  لارستان نیز توانسته باشد راههای امن و ایمنی را به مردمان ایران اسلامی عرضه کرده باشد  .

باقری فرد تصیریح کرد : سهم اداره کل راه و شهرسازی لارستان بیش از ۱ میلیون ۴۷۵ هزار تردد در سفرهای نوروزی بود و محور لار- جهرم  و بالعکس توانست با بیش از ۱۸۲ هزار تردد از ۲۵ اسفند ۹۶ تا ۱۵ فروردین ۹۷ بیشترین میزبانی از مردم را در جاده داشته باشد .

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در پایان خاطر نشان کرد: در طول این ایام ۱۸ اکیپ راهداری با مجموع بیش از ۲۲۰ نفر راهدار در پنج شهرستان زیر مجموعه این اداره کل  به صورت شبانه روزی در حال انجام وظیفه و خدمت رسانی به مسافران نوروزی بودند .

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۶:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین