جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۱ق.ظ
::آخرین مطلب 29 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

جعفرپور از تهيه طرح حفظ امنیت کاربران در فضای مجازی کشور خبر داد

جعفرپور از تهيه طرح حفظ امنیت کاربران در فضای مجازی کشور خبر داد. به گزارش ميلادلارستان به نقل از خانه ملت رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از تهیه طرحی در مجلس…

جعفرپور از تهيه طرح حفظ امنیت کاربران در فضای مجازی کشور خبر داد. به گزارش ميلادلارستان به نقل از خانه ملت رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از تهیه طرحی در مجلس با هدف حفظ امنیت کاربران در فضای مجازی کشور خبر داد و گفت: قرار است این طرح با قید فوریت ارائه شود.

جمشید جعفرپور  با اشاره به اقدامات کمیسیون فرهنگی مجلس درخصوص بررسی فیلترینگ تلگرام، گفت: مواضع کمیسیون فرهنگی مجلس مواضع نظام است؛ کمیسیون تصمیم‌های اعلام شده از سوی مراجع تصمیم‌گیر نظام را از طریق وضع قانون تقویت می‌کند.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش در مجلس با بیان اینکه کمیسیون فرهنگی با توجه به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب درصدد ایجاد زمینه‌های لازم برای حفظ امنیت اطلاعات مردم در پیام‌رسان‌های داخلی است، اظهار کرد: طرحی در مجلس در زمینه حفظ امنیت اطلاعات کاربران در فضای مجازی کشور تهیه شده است. رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: کمیسیون فرهنگی مبداء تهیه این طرح بود و سایر نمایندگان نیز با آن همراه شدند؛ قرار است این طرح هفته آینده با فوریت ارائه شود تا حمایت‌های لازم از پیام‌رسان‌های داخلی انجام شود و این شبکه‌ها بتوانند از نظر فنی نیازهای خود را تامین کنند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۸:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین