سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۴ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
امام جمعه لارستان

اقدامات سپاه پاسداران خاری بر چشم دشمنان اسلام و انقلاب است

امام جمعه لارستان گفت: سپاه پاسداران از مصادیق شجره طیبه انقلاب است و این نهاد با الگوگیری از حضرت سیدالشهدا(ع) با حضوری فعال و موثر در عرصه های مختلف جهاد…

امام جمعه لارستان گفت: سپاه پاسداران از مصادیق شجره طیبه انقلاب است و این نهاد با الگوگیری از حضرت سیدالشهدا(ع) با حضوری فعال و موثر در عرصه های مختلف جهاد نظامی، اقتصادی، فرهنگی و غیره خاری بر چشم دشمنان اسلام بوده و نقشه های انان را خنثی کرده است.

به گزارش میلاد لارستان حجت الاسلام سیدمختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد حضرت امام حسین(ع)، ابالفضل العباس(ع) و امام سجاد(ع)، اظهار داشت: اباعبدالله الحسین(ع) پرچم مبارزه با ظلم را در کربلا برافراشت و تا روز قیامت الگوی آزادی خواهان خواهد بود.

وی با گرامیداشت روز پاسدار، افزود: سپاه پاسداران از مصادیق شجره طیبه انقلاب است و این نهاد با الگوگیری از حضرت سیدالشهدا(ع) با حضوری فعال و موثر در عرصه های مختلف جهاد نظامی، اقتصادی، فرهنگی و غیره خاری بر چشم دشمنان اسلام بوده و نقشه های انان را خنثی کرده است.

امام جمعه لارستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نهادی دانست که بر مبنای مبانی نظام اسلامی شکل گرفته است، تصریح کرد: ثمرات و خدمات این نهاد مردمی بر هیچکس پوشیده نیست.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: حضرت امام(ره) در بیانی اذعان می کنند که من که وظیفه ام دعاگویی و سپاس و تشکر از همه شما سپاهیان و بسیجیان و ارتشیان است باید به همه نیروهای نظامی کشور و به شما اطمینان دهم تا زمانی که زنده هستم و تا رمق در جسمم دارم از حمایت و دعای خیر برای شما دریغ نخواهم کرد و شما را از بهترین همراهان خود می دانم و همانگونه که در ایام جنگ در کنار شما بوده ام و شاید یکایک شما محبت و ارادتم را نسبت به خود احساس کرده اید، عزیز خواهید بود.

وی با تأکید بر پرهیز از تصمیم های احساسی، بیان کرد: آنجایی که پس از انجام عملی حس پشیمانی به ما دست دهد، باید متوجه شویم که کارهای ما براساس احساس بوده و در آن عقل کمتر دخالت داشته است و باید بدانیم که عقل جز با پیروی از حق به کمال نمی رسد.

حجت الاسلام موسوی با گرامیداشت سابروز میلاد علمدار کربلا حضرت ابالفضل العباس(ع)، ادامه داد: حماسه درخشان حضرت عباس(ع)، نماد واقعی ایثار، شهامت و از خودگذشتگی در راه خداست که این روز به حق به نام روز جانباز نامگذاری شده است.

وی جانبازان را نماد بارز ایثار، جوانمردی و مقاومت معرفی کرد.

این مسئول با تبریک میلاد حضرت زین العابدین(ع)، آن امام همام را نماد بصیرت و روشنگری دانست و خاطر نشان کردک با تلاش های امام چهارم شیعیان، واقعه کربلا در تاریخ ماندگار و جاودانه شد.

امام جمعه لارستان انقلاب فرهنگی را به عنوان انقلاب سوم برشمرد و تصریح کرد: مهمترین شاخصه نظام اسلامی، انقلاب فرهنگی است چرا که مقدمه و شرط لازم برای طی مسیر موفقیت در عرصه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و غیره است.

وی با بیان اینکه شکست آمریکا درواقعه طبس تحقق وعده الهی است، عنوان کرد: هرکس دین خدا را یاری کند، خداوند آنها را یاری می کند.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۶:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین