دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۱ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

هفته سوم تير ماه 1386 – شماره 476 (فرسودگي لوله هاي شهري و…)

هرچند مردم ما در رسيدن آب از سد سلمان به لارستان ثانيه‌شماري مي‌كنند اما تصور نمي‌شود اين انتظار به سادگي تحقق يابد زيرا به فرض اينكه فردا صبح آب از…

هرچند مردم ما در رسيدن آب از سد سلمان به لارستان ثانيه‌شماري مي‌كنند اما تصور نمي‌شود اين انتظار به سادگي تحقق يابد زيرا به فرض اينكه فردا صبح آب از سد به شهرستان برسد فرسودگي شبكه‌هاي لوله در سطح شهر معضلي است كه تأخير آن را اجتناب ناپذير مي‌سازد. خوب است مسئولين پاسخ دهند براي حل اين مشكل چه تمهيداتي انديشيده‌اند. اين مشكل در رساندن آب به شهرستان خنج به ترتيب ديگر وجود داشت كه نمي‌دانيم تاكنون حل شده يا خير.

اگر شبكه‌هاي فرسوده بايد تعويض شود شايد زماني به درازي لوله‌گذاري گاز شهري لازم داشته باشد و دوباره همان كند و كاوها و به هم ريختن كوچه‌ها و خيابانها و توليد تن‌ها خاك و… به هر ترتيب پيشنهاد مي‌شود هرچه سريع‌تر اين طرح صورت اقدام به خود ببيند تا مردم زودتر از اين مشكل نيز رها شوند و به خواست ديرينه خويش برسند و آمار كمردرد و ديسك نيز تقليل يابد و سقايت عمومي به اداره آب و فاضلاب سپرده شود. اداره آبفا بايد با سرعت و دقت كاري كارستان انجام دهد و بداند كه در اين شكل ايجاد رضايت عمومي كاري بس مشكل است.

مدير مسئول

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۷:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین