جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۲ق.ظ
::آخرین مطلب 31 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
همزمان با هفته مشاغل

دانش آموزان با مشاغل مختلف در لارستان آشنا شدند

گرامیداشت هفته مشاغل در  مرکز آموزش علمی کاربردی لارستان برگزار شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش علمی _کاربردی لارستان، همزمان با هفته مشاغل جمعی از…

گرامیداشت هفته مشاغل در  مرکز آموزش علمی کاربردی لارستان برگزار شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش علمی _کاربردی لارستان، همزمان با هفته مشاغل جمعی از مدرسین و هنرآموزان هنرستان دخترانه افسر اوز از فعالیت های آموزشی و هنری مرکز آموزش علمی – کاربردی لارستان بازدید نمودند.

در این بازدید فرجام  سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی لارستان  ضمن خوشامد گویی به بیان اهداف آموزش های علمی کاربردی در راستای رفع نیاز نیروی انسانی کارآمد،بانشاط، علاقه مند پرداخت  و یکی از  ماموریت های مهم دانشگاه علمی کاربردی را تربیت نیروی انسانی ماهر و توجه جدی به مقوله مهارت آموزی در آموزش و پژوهش و ایجاد زمینه اشتغال و تبدیل ایده به محصول عنوان نمود.

در ادامه اساتید گروه هنر نقش دانشگاه علمی کاربردی در آینده شغلی را تشریح نمودند و هنر آموزان با حضور در کارگاه های عکاسی مدرس مسلم ابراهیمی ، تصویر سازی  مدرس آسیه گرامی و چاپ مدرس غلامعلی اوحدی با بخشی از فعالیت های مهارتی و عملی مرکز آشنا شدند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۶:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین