سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

دستگیری شکارچیان متخلف در مناطق حفاظت شده لارستان

مدیرکل حافظت محیط‌زیست استان فارس گفت: شکارچیانی که به طور غیر قانونی اقدام به شکار وحوش در مناطق حفاظت شده فارس می‌کردند دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند. به گزارش…

مدیرکل حافظت محیط‌زیست استان فارس گفت: شکارچیانی که به طور غیر قانونی اقدام به شکار وحوش در مناطق حفاظت شده فارس می‌کردند دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

به گزارش میلاد لارستان سعید محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: دستگیری ۴ صیاد به علت صید غیرمجاز به همراه یک دستگاه قایق بادی، یک دستگاه خودرو وانت و نیز کشف و ضبط ۱۱ رشته تور ماهی‌گیری دیواری به متراژ ۸۵۰ متر به همراه لاشه تعدادی ماهی در سد سلمان فارسی کشف و متخلفان با حکم قضایی مبلغ ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال جزای نقدی محکوم شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مأموران یگان حفاظت محیط زیست لارستان در حین گشت ۲ شکارچی که به‌طور غیرقانونی اقدام به شکار می‌کردند دستگیر واز متخلفان یک قبضه اسلحه برنو، تعداد ۲ دستگاه دوربین چشمی، ۱۳ عدد فشنگ، ۴ عدد چاقو و سایر ادوات شکار کشف و ضبط کردند.

محمودی با اشاره به اینکه در فصل بهار محیط‌ بانان به‌صورت شبانه‌روزی در مناطق حضور یافته و زادوولد وحوش را زیر نظر قرار می‌دهند، افزود: فصل زایش حساس‌ترین بازده زمانی در پارک‌ها و مناطق حساس است و حضور دراین شرایط موجب استرس و عدم آرامش حیات‌وحش می‌شود که مراقبت از حیوانات و و حوش در مناطق حافاظت شده ضروری است.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۳:۱۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین