سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 10 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

بالاترین سهم بارندگی اخیر در فارس از آن لارستان+جدول

میلاد لارستان: در حالی که میانگین بارندگی استان فارس در سال زراعی جاری ۷۳٫۲ میلی‌متر بوده در ۴۸ ساعت گذشته بیش از ۶۰ میلی‌متر باران در استان فارس بارید. به…

میلاد لارستان: در حالی که میانگین بارندگی استان فارس در سال زراعی جاری ۷۳٫۲ میلی‌متر بوده در ۴۸ ساعت گذشته بیش از ۶۰ میلی‌متر باران در استان فارس بارید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، در حالی که میانگین بارندگی استان فارس در سال زراعی جاری ۷۳٫۲ میلی‌متر بوده است در ۴۸ ساعت گذشته بیش از ۶۰ میلی‌متر باران در استان فارس بارید و خسارتی نیز به شهرستان‌های لارستان، لامرد، گراش، جهرم، فراشبند وارد کرد.

براساس آمار اداره هواشناسی تا ساعت ۹:۳۰ صبح روز پنجشنبه ۲۱ آبان‌ماه میزان بارندگی در شهرهای مختلف استان به قرار زیر بوده است:

میانگین بارندگی کل استان فارس ۶۰٫۱ بوده است و شهرستان لار با ۱۰۲٫۷ میلی‌متر بارش بیشترین آمار بارش و ایزدخواست با ۶٫۲ میلی‌متر بارندگی کمترین میزان بارش را در مناطق مختلف استان فارس داشته است.

بارندگی چند روز گذشته خسارات زیادی به ۵ شهرستان استان فارس وارد کرد که تخریب ۱۰۰۰ کیلومتر راه عشایری، تلف شدن ۶۲۰ رأس دام عشایر، خسارت مالی ۳۵ میلیاردی به شهرستان فراشبند از جمله خسارت‌های وارده است.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۴:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین